Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Som ni kanske vet har det varit en del problem med det gamla annonssystemet, vissa användare har haft problem med att få fungerande...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 404
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag har nyligen (i somras) flyttat till Sverige efter 30+ år i utlandet och jag är glad att ha hittat det här forumet där vi kan byta...
Svar
19
· Visningar
1 859
Y
Bukefalos Är det fler som inte gör det? Isåfall när kommer det att åtgärdas?
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: **BORTTAGEN**
·
G
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Lenita
·
C
Bukefalos Jag blir så trött. Buke är så nedrans segt. Jag fattar inte. Ändå har jag bredband. Alla andra sidor jag surfar på är snabba, men inte...
Svar
15
· Visningar
1 667
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Jag skulle vilja lägga in en "annons" eller hur jag ska kalla det angående en studiecirkel i mental träning som vi ska hålla. Jag tyckte...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Hur pass "aja baja" är det att skriva svar på trådar i Senior fast man egentligen tillhör Äldre Ungdom? :o
Svar
12
· Visningar
1 788
Senast: starcraft
·
C
Bukefalos Varför har man lagt in "Hingstar och raser" under avel? Tycker att det är fruktansvärt rörigt nu. :mad: Det var också mycket bättre när...
Svar
18
· Visningar
1 342
Senast: Bounce
·
Bukefalos Ibland när jag öppnar en tråd, så bläddas det automatiskt längre fram i tråden! Sällan den visar första sidan, högst upp! Detta stör jag...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Soapbubble
·
O
Bukefalos har länge undrat vad för ersättning moderatorerna får för deras jobb här? och vilka är det gunnar "väljer" ut?
Svar
10
· Visningar
1 854
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Vad tycker ni bukefalister som hänger här och som kanske hängde på gammla Anläggningsutrustning om "hopslagningen"? Personligen har jag...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Hur har Gunnar råd att hålla oss med denna lekplats?
2
Svar
36
· Visningar
3 672
Senast: Rea
·
D
Bukefalos Hej, Jag saknar en sådan annonskategori! Det vill säga där man kan "annonsera" efter ridsällskap! Finns många som tycker det är trist...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: **BORTTAGEN**
·
Bukefalos Hade fått ett antal mail som var daterade i natt från Gunnar om att någon ville ha temporärt lösenord för mitt användarnamn. Inte bara...
Svar
8
· Visningar
1 486
Senast: Yahoo
·
Bukefalos Det har börjat bli lite väl mycket lekskola nu känns det som. I upphettade trådar dyker det ofta upp 2-3 nya användare som med...
2
Svar
20
· Visningar
2 414
Senast: Benzen
·
J
Bukefalos De senaste dagarna har jag upptäckt att många trådar slutar i antingen låsta trådar, trådar tas bort, eller fullkomligt absurda påhopp...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 299
Senast: Pelle_P
·
F
Bukefalos varför ändrade du åldergränserna? Du hade ju kunnat ha kvar 13-18 på Ungdom eller vad det var innan, som det är nu så "försvinner" så...
Svar
7
· Visningar
1 852
Senast: mystar
·
A
Bukefalos Varför i så fall? Hör till mina favoritforum. Eller hag jag drabbats av någon sorts konstigt synfel?
Svar
16
· Visningar
1 577
Senast: pialotta
·
D
Bukefalos Finns det ingen möjlighet att behålla anläggningsutrusting och inte blanda in dem bland övriga utrustningar, det blir så väldigt mycket...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: Inloggningsnamn
·
Bukefalos Men OJ vad han stökat till det på menyn Gunnar :rofl: :rofl: Vart är anläggningutrustning t ex :eek:....
Svar
18
· Visningar
1 756
Senast: Bia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp