Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Nu har Bukefalos-användarna fått måla egna smileysar för att eventuellt byta ut några av de gamla eller lägga till ett par nya. Alla nya...
2
Svar
32
· Visningar
3 239
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Bukefalos Varför låser ni trådar? Blev faktiskt lite besviken när jag såg att ni låst min tråd "Medryttarannons" på Gnägg. Jag undrar bara, varför?
Svar
5
· Visningar
1 431
Senast: mysko
·
M
Bukefalos Har några frågor som jag skulle vilja diskutera men har itne en aning om var jag ska lägga inläggen för att det ska bli rätt. Finns det...
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: Madelene
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter Jag har slagit ihop forumet Synpunkter med forumet Frågor & svar och döpt om det...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Lobelia
·
Bukefalos Nu blir jag snart vansinning på alla färgtrådar på avel, dessutom lyckas alla människor bli ovänner på de trådarna (visst, på andra...
Svar
3
· Visningar
1 326
Senast: Cheeserica
·
B
Bukefalos Hej Gunnar. Har inte varit här på ett tag bla. pga att vi travare inte får skriva vad vi vill. Men nu blir jag nästan mörkrädd. Vad har...
Svar
14
· Visningar
2 038
Senast: martha
·
Bukefalos En undran från en "gångare".....var går gränserna till de olika stadierna ? Vad krävs t.ex. för att bli en planetspringare...
Svar
3
· Visningar
1 938
Senast: Farouk
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den hett efterfrågade funktionen att man ser namnet på den som inlägget svarar på är tillbaka. Er vilja är min lag :bow: ibland i alla...
Svar
13
· Visningar
1 983
Senast: Lilla_jag
·
Bukefalos Då har det blivit dags för att rösta i smileytävlingen, röstningen pågår till den 10/3 (alltså 10 dagar). Man får ge poäng till de tre...
2
Svar
33
· Visningar
3 568
Senast: Dasjenka
·
D
Bukefalos Är det inte dags för ett eget forum för frågor om färger på hästar snart, eller kanske lika gärna döpa om avel till färg??
Svar
8
· Visningar
1 874
Senast: Alize
·
D
Bukefalos Det är många som visar bilder här på buke och många gånger är dessa bilder såklart copyrightskyddade. Hur är det egentligen när man...
Svar
5
· Visningar
1 963
Senast: montgomery
·
Bukefalos kan du inte fixa en smileytävling? så kan vi som hänger här på buke måla egna smileysar å sen får dom andra rösta vilka dom tycker e...
2
Svar
37
· Visningar
4 987
Senast: **BORTTAGEN**
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Äntligen finns det lite generella regler för forumen nedskrivna. De har legat ute i cirka 24 timmar, men ingen verkar ha sett dem än...
Svar
2
· Visningar
1 697
Senast: Gunnar
·
D
Bukefalos På ungdom har det sedan november funnits en tråd där det står att man inte får diskutera droger, men vad menas egentligen med det? Själv...
Svar
3
· Visningar
1 674
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har uppdaterat forumet till senaste versionen 6.2.2 Detta är en ganska stor uppdatering bakom kulisserna, även om det är ganska...
Svar
12
· Visningar
2 200
Senast: _Elly_
·
M
Bukefalos skulle va skoj me ett unghäst forum!
Svar
3
· Visningar
1 819
Senast: Madelene
·
F
Bukefalos Har märkt att en hel del användare ibland blir irriterade på att du aldrig svarar på deras PM... Därför undrar jag 2 saker: ¤ Läser du...
Svar
4
· Visningar
2 069
Senast: Farouk
·
Bukefalos Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????
Svar
5
· Visningar
1 888
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Nu har jag väntat vid min mail i nästan 40 minuter men inget mail :mad:
Svar
2
· Visningar
1 754
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Jag tycker det kunde passa att någonstans i inledningen berätta lite kort om Alexander den stores häst Bukefalos. Hans historia och...
Svar
2
· Visningar
3 251
Senast: Farouk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp