Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

S
Bukefalos Vad är det egentligen? :o
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Sequoia
·
Bukefalos Jag tycker det är kul att räkna foderstater och gör det gärna åt andra (dock i perioden). MEN, det här forumet svämmar över av "Kan ni...
Svar
11
· Visningar
1 825
Senast: alazzi
·
Bukefalos så trist med den nya chatten. Varför måste den vara så krånglig?? Inget fungerar riktigt som det ska.. Chattbrev går inte att...
Svar
10
· Visningar
1 513
Senast: Cattis_E
·
F
Bukefalos vad BETYDER det egentligen? Hette inte sidan stallet.com förut, varför bytte den namn? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 311
Senast: Dasjenka
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter En god vän har hjälpt mig och kanske framförallt er med en del förbättringar på annonssidorna. För ett tag sedan fixade han till så att...
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: **BORTTAGEN**
·
Bukefalos Jag skulle önska att moderatorerna kunde väcka liv i den gamla fina traditionen ;) att ta bort inlägg - inte hela trådar. Snuffsan...
Svar
10
· Visningar
1 835
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Snälla Gunnar, kan inte du skapa ett forum där vi som drabbats av oseriösa köpare och säljare på Buke kan varna andra. Senast idag blev...
Svar
5
· Visningar
1 796
Senast: palle
·
F
Bukefalos :love: - Inte ta bort! :mad: - Inte ta bort! :cool: - Inte ta bort! :) - Ta bort & ersätt med den gamla! :( - Inte ta bort! :o -...
Svar
16
· Visningar
2 169
Senast: Evergreen
·
F
Bukefalos Kan du inte göra något åt alla påhopp i vissa inlägg? (från ungdom och äldre ungdom). Det är väldigt jobbigt med trådar där folk gör...
Svar
9
· Visningar
1 533
Senast: Jadzia
·
Bukefalos Hur vanligt är det att det du skriver inte läggs in? Jag har från flera håll nu hört om att det inte läggs in dom svar folk har skrivit...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Snuffsan
·
F
Bukefalos FATTAT hur mkt bukefalos betyder för en del. Det är otroligt. Sidan har nog lyst upp mkt i folks vardagliga mörker.
Svar
12
· Visningar
1 951
Senast: Fnurra
·
D
Bukefalos Usch, va ruskigt fint det blev!!! Jag hade börjat tröttna på att ha alla forum där uppe ^ Det är mycket bättrenär de sitter på sidan...
2
Svar
24
· Visningar
2 642
Senast: Rumpnissen
·
M
Bukefalos Sitter på seg landsortslina med modem och eftersom det ändå tog lite tid för mig att få upp sidorna märkte inte jag av att det innan...
Svar
8
· Visningar
1 441
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Bukefalos Jag undrar i fall det är tillåtet att göra reklam för sitt eget stuteri eller förmedling när man svarar på inläggen? Hälsningar ninjo :)
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: IngelaH
·
B
Bukefalos Jag blir urloggad hela tiden! Varför det? :confused: Loggar in, skriver ett svar eller byter forum och så är jag urloggad nästa gång...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Sedan en tid tillbaka sprids ett svenskt virus. Ett antal olika varianter av mail på svenska med en bifogad skärmsläckare. Jag får...
Svar
3
· Visningar
1 425
Senast: martha
·
L
Bukefalos \"Körning\":forum? Satt och funderade på det när jag var ute och körde idag. Det finns ju "Ryttar- och kuskutrustning". Och så finns...
Svar
6
· Visningar
1 640
Senast: linneaa
·
Bukefalos Hur gick d med den? Vilken/vilka vann? Kommer d komma några nya smileysar som man kan använda i inläggen?? :eek: :mad: :cool: :) :( :o...
Svar
14
· Visningar
1 707
Senast: Dasjenka
·
S
Bukefalos Hej Ibland får jag en känsla av att man inte vågar svara på frågor för risken att få ett lite snorkigt svar av någon annan. Tonen är...
2
Svar
20
· Visningar
3 114
Senast: Mim
·
Bukefalos Har många gånger fått mina trådar bortplockade för att jag svarat mha en länk. Varför får man inte göra det? Jag har ju lärt mig nu...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp