Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nu har sista gången gjorts. I tisdags var det vetrinärvisningsträning med ridskolehäst, lägga på täcke och linda ben på kursen och idag...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Äntligen fick jag och tinkan hoppträna. Det är så kul! Tinkan var lika laddad som hon brukar. Avslutande mening var, lite fort idag men...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sedan jag flyttade hit har det ju inte blivit så jättemycket ridet. När jag hunnit rida seniorhästen ett par gånger, fick hästens matte...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Med betoning på lite, eftersom min luftrör la av under lektionen. Pollensäsong i kombination med att det är något "fel" i det ridhuset...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fullspäckat schema och så UVI på det, kanske inte så underligt jag vaknade med migrän i morse :yuck: Lördagen så öppnade jag fiket...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fyra sadlar hemma för test. Stubben genesis, stubben edelweiss, santa cruise fucsio och jensen hopp. På med dem på kajsa en efter en och...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jesus, vad tiden går. Redan en vecka sedan GHS och helg igen. Veckan har innehållet grönt kort kurs och ridning blandat med löpning...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag lovar och svär men jag hade faktiskt ingen aning om att igenridningslektionen jag var inbokad på var en hopplektion! Det gick upp...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat utforska binaural beats. Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva det, men kanske som ljudterapi eller...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår höll jag på få mig en flygtur. Slutet på lektionen (Vi red serpentinbågar skritt-trav-skritt) och Herr häst var väl lite trött...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Snart har jag bott här i en månad. Overklighetsbubblan har inte riktigt släppt än. Men jag börjar få ordning på mitt flyttkaos. Den...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Grönt kort kursen är igång! Två av sex delar avklarade. Nu blev det en veckas uppehåll pga GHS. Och vi ska dit imorgon! Jättekul.
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var det dags för provridning igen. Den andra tjejen som svarade på min annons hade ju två hästar, en äldre läromästare som gått i...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Två dagar efter att avtalet var skrivet och handpenningen lagd kom det ut en annons på blocket på en exakt likadan båt som våran förutom...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I samband med kursen jag går nu som handlar om sårbarhet och mod och att öppna sig för sårbarhet, så ska man fundera ut situationer där...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I lördags var det först P&J med dottern och medryttarhästen. Första start efter vintern så bara 60 och 70 för lite check och uppvärmning...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår provred jag en häst. Jag följde med ägaren på hoppträningen som hon skulle på och efteråt red jag en stund på uteridbanan. Det var...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp