Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Jag har en 6-årig dvärgvädurhane som jag lånar ut för parning. Han är mellanbrun/vit, har en trubbig nos med klöverteckning. Han är...
Svar
1
· Visningar
1 507
Senast: KungTulle
·
F
Övr. Djur Det kan du göra här: http://www.pofs.se/ Skickade in en anmälan igår, ska bli spännande och se vad det blir av den.
Svar
5
· Visningar
1 216
Övr. Djur Idag har Cachen fått bada med syrran :D Patchwork? :D Jag upphör aldrig att förvånas över hur stora...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Vad tycker ni om denna bild på en svanunge tagen idag. Svanunge Tycker den är gullig
Svar
17
· Visningar
1 516
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Efter en del rivmärken och kluttar har Gudrun fått komma ut i sele för första gången, 1½ år gammal. Först blev det en sväng i uteburen...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Ska åka till Idre på lördag nästa vecka! :bump: Men kom just på att tänk om det blir varmt i bilen!? Då måste ju Air kondition på och...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: rattalskare
·
S
Övr. Djur Slängde ut de små hårtussarna på framsidan och tog ett par kort på de. Är 5st tanter, det är flera av de som är ganska gamla nu och är...
2
Svar
29
· Visningar
2 041
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Hej alla! Nu behöver vi några bra tips och råd från er som kan det här med marsvin! Min dotter står i startgropparna för att starta...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Jag har tyvärr fått skabb på mina minigrisar o ska ha ut vet kommande vecka. Vad jag undrar nu är: Ska man desinficera med Virkon eller...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: nala
·
K
Övr. Djur Kanin...älskar han!!!! nån mer som har en löwen kanin?
Svar
2
· Visningar
604
S
Övr. Djur Torsdag skjedde dét som ikke skal skje, hon-undulaten våres rymde.. :cry: Det är varmt i väderet, och dom finner vel mat...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: fejko
·
K
Övr. Djur Medlem i min och min kompis sida??? :angel: http://groups.msn.com/Tkg
Svar
2
· Visningar
618
Senast: mysko
·
N
Övr. Djur Jag har två underbara marsvin men som ibland är lite rädda. . De springer fram till mig när jag öppnar buren och äter ur min hand och...
Svar
5
· Visningar
2 311
Senast: Kilauea
·
W
Övr. Djur hejsan! är det någon här som säljer en STOR bur???
Svar
2
· Visningar
938
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur har fått besök av en igelkott :love: gud så söööt Jag har tagit bilder på den när den äter :D med min telefon så jag lägger ut bilder...
Svar
10
· Visningar
734
Senast: mysko
·
Övr. Djur Lite nya bilder på min lilla vackra Diva :) Hoho? Är det nån där nere? På gräsmattan Igen Hittat gömställe :) På axeln Psykfall...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: thea
·
Övr. Djur Märks vem som heter Tittut! :D Tittut fiiiin :love: Tittut trött :D
2
Svar
24
· Visningar
2 222
Senast: gul_zebra
·
Svar
2
· Visningar
750
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Vad är skillnaden? Har precis köpt min första hamster och skulle vara roligt att veta vilken färg hon har. :)
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Stollan
·
Övr. Djur ska vi åka och köpa ödla! En leguan på 130 cm! :love: Klockan sju åker vi och hämtar den! :)
2
Svar
31
· Visningar
1 833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp