Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Är alla verkligen hennes eller är hon dagandmamma? Hon bor nere vid ån och jag har inte sett någon annan vuxen hona i närheten.
Svar
11
· Visningar
1 557
Senast: SusanneO
·
Övr. Djur Min ko är alldeles mjällig och tunn i pälsen vid svansroten och runt omkring. Det kliar väldigt på henne och det är rött och verkar...
Svar
10
· Visningar
1 202
Övr. Djur ^Ååh så söt den! är! Upptäckte precis en gäst i våran trädgård som har det mysigt under löven på vårat..hm..heter det syreen? :crazy...
Svar
10
· Visningar
2 003
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Mina två råttkillar har börjat bråka en hel del på sistone :( De liksom försöker "sätta på varandra" och de blir förbannade och...
Svar
7
· Visningar
3 081
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur För oss med sniglar måste vi ju ha :) Vi må inte vara många men fler än jag är det ju iaf! :D Lite bilder från inatt: Lissachatina...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Brorsan har dragit till utomlands ett tag och lämnat mig som barnvakt åt hans leguan. Han lovade att skriva ner vad den skulle äta och...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: MDusty
·
Övr. Djur Jag har precis mejlat till en person som vill sälja en 4½ månad gammal hane. Jag har letat efter en till kanin, en hane som jag kan...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Djur Vad avlusar man getter och killingar med?
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Masse
·
S
Övr. Djur Antagligen en korkad fråga, men jag vore ännu mer korkad om jag inte frågade så att jag får svar. Växer vinbärssnäckornas skal med...
2
Svar
30
· Visningar
7 882
Senast: Stoppard
·
J
Övr. Djur Någon som vet om Toa-lätt innehåller lera? Min zoohandlare sa det och avrådde mig bestämt från att ha det till mina hamstrar...
Svar
16
· Visningar
4 125
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Kan man ha en st kampfisk tillsammans med några guppys och ett par mindre algätare (typ otocinclus) i ett 31 liters-akvarium eller...
Svar
7
· Visningar
1 239
Övr. Djur Tycker vi ska göra en tråd med våra kaniner. Skriv fakta om din/a kanin/er och sätt in en bild. Exempel på fakta är ras, ålder, kön...
Svar
19
· Visningar
5 166
Senast: Stollan
·
R
Övr. Djur Då ska jag få hem min nya kanin, Olympic´s Zakynthos. Så söt är han :love...
Svar
3
· Visningar
661
Övr. Djur någon som vet vad min kanin kan vara för ras? 1 , 2 & 3 den som hade honom innan visste nog inte heller vad det var för ras.. :S
Svar
13
· Visningar
857
Övr. Djur Äntligen har jag hittat ett staket som fungerar ypperligt för mina två getter. De har inte ens försökt rymma! Även om det kostade så var...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: EmblaAsk
·
N
Övr. Djur Hästar är ju störtlöjligt! Jag är ko-frälst!! Dessa godingar har jag bekantat mig med i helgen!! :love: :love...
Svar
12
· Visningar
939
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur Ja, så är de..:p Vi har en duva som har flyttat in i stallet o han har bott där i 3 dar nu. Han har fått havre och korn och vatten, och...
Svar
9
· Visningar
2 385
Senast: AraSlei
·
W
Övr. Djur Hejsan jag undrar hur man kan göra så att två vuxna kaninungar kan bli snälla mot en liten kaninunge dom vuxna kaninerna är ca 3 år...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Har kikat runt lite på burar. Även om jag ska köpa voljären jag sett så kan det ju vara bra med något annat istället om det blir mycket...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Imorgon kommer min söta tredje hamster hem. Skall hämta henne då. Oj vad jag längtar! Foton på min lilla bäbis, dock tre veckor på...
Svar
6
· Visningar
696
Senast: Jozephin
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp