Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Tessla Thea Tatanja "tanja" Tarja Rose Scar-san Enwy Wrath sista hanen kommer det blid på senare blev bara dåliga...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Amania
·
Övr. Djur De har vuxit! Liten svart tjej! Aah! En hirskolv! Vad kan man göra med den tro?! Jaa, man kan ju KLÄTTRA i den...
Svar
15
· Visningar
1 030
Senast: Jozephin
·
M
Övr. Djur :eek: Jag lät min bror ta hand om kaninerna då jag åkte till Italien i två veckor, och hade gett honom tydliga instruktioner om maten...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: millansnillan
·
Övr. Djur Spana in de otroligt små öronen :love: Han är viltgrå winertecknad (mamman är vit blåögd) och blir inte större än ca 1,2 kg. Heter...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Tviggy1081
·
K
Övr. Djur Har precis köpt min första hamster, en hona som föddes i februari. :) Jag trodde inte att guldhamstrar kunde gå tillsammans men hon...
Svar
9
· Visningar
817
Senast: enjes
·
...
Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=307310 herregud. hur dum får man bli ?! :mad:
Svar
4
· Visningar
810
Senast: enjes
·
Övr. Djur Jag ska få hem min nya kaninhanne på onsdag. En minirex som nu heter/kallas Teddy. Han är 4½ månad gammal men trots det vill jag byta...
Svar
17
· Visningar
1 287
Senast: _Ishästen_
·
Övr. Djur Har en fundering. Min dvärgkanins kastrat är ensam sedan tidigt i vår. Jag undrar nu,är kaniner så beroende av sällskap? Hur mycket...
Svar
7
· Visningar
1 080
C
Övr. Djur mina kaniner älskar att knapra i sig både hund- och kattmat.. :d är det någon som har en kanin som också tuggar i sig sådant? det är...
Svar
7
· Visningar
2 615
Senast: Isis
·
G
Övr. Djur Har precis tagit över en kanin vars "tuttar" har blivit större de senaste dagarna. De var inte så när hon kom.
Svar
7
· Visningar
3 618
Senast: enjes
·
P
Övr. Djur Emil [/IMG] Tuffimon [/IMG] Så här ser buren ut. Nätbotten, öppningsbart tak och huset har två våningar. [/IMG]
Svar
13
· Visningar
967
E
Övr. Djur Jag skulle vilja ha kaninungar. Jag har en hane och en hona från samma kull. De föddes någon gång i april. Måste jag göra nått för att...
2
Svar
25
· Visningar
2 629
Senast: Emk
·
Övr. Djur Eftersom det idag är min 2-årsdag som råttmänniska (:D) så har jag förstås knäppt en hög med kort :) Tyvärr tog batterihelvetet slut när...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: sofiie
·
Övr. Djur en fråga om dräktiga kaniner. :p är det vanligt att dom dricker mer än vanligt? min hona har börjat göra det nu, om hon inte går...
Svar
2
· Visningar
671
Övr. Djur Har varit på jakt efter en ung, handtam undulathane som sällskap till min hona ett bra tag nu... Till på köpet vill jag helst att han...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: Messy
·
Övr. Djur Har en fråga angående marsvin. Vi köpte en marsvins hona för några månader sen, då var hon dräktig. Hos hennes förra ägare fick hon...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur ÄR HELT UNDERBARA!!! har 3 gotlandskaninungar som är helt bedårande söta! ångrar inte att jag kaffat genbank på gotlandskaniner för...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: ninni_
·
D
Övr. Djur Kan någon hjälpa mig att färgbestämma min kaninhona?! Lina...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Rammos
·
P
Övr. Djur Har i veckan äntligen fått hem kaninen. Blidde bara en kanin men då han haft marsvin som sällskap tidigare så blidde det även ett...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Mitt ena marsvin har haft en böld å jag har tänkt boka tid hos veterinär men hann inte det då jag upptäckte att den spruckit medan jag...
Svar
12
· Visningar
2 889
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp