Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Igår eftermiddag efter stängning fick jag och min pojkvän följa med en bekant som jobbar på en Djurpark och titta på djuren. Det var...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: mathil
·
Övr. Djur Var det för Ödlis igår. Äntligen tillräckligt varmt för att kunna ta ut honom. Han verkade njuta för fullt av solen och tycktde det var...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Rammos
·
S
Lantbruksdjur Hej. Hade tänkt att skaffa får till hösten. Men jag skulle vilja veta vad det kostar att ha 4st tackor. Tänkte på foder, klippning och...
2 3
Svar
40
· Visningar
21 084
Senast: Masse
·
J
Övr. Djur kan marsvin äta jordgubbar??? mitt hanmarsvins urin blir rödrostig efter ett tag i luften, är det farligt???Först der det gult och...
Svar
4
· Visningar
2 760
Senast: Zenith
·
Övr. Djur Nu ska jag snart köpa en voljär åt zebrafinkarna, bara jag får lön om ungefär 3 veckor så! Jag hade gärna velat ha lite fler sorters...
Svar
8
· Visningar
4 270
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Såg precis på det där extrema programmet på Animal planet, denna gång med äckliga djur. På 9:e plats låg kor. Såg att kornas svansar...
2
Svar
24
· Visningar
2 955
Senast: Shettisar
·
A
Övr. Djur :eek: :eek: :eek: om jag säger så här jag vill inte veta var mamman är! dom va två stycken små. observera att detta är på vår...
Svar
18
· Visningar
1 255
Senast: kvandi
·
G
Övr. Djur Jag fattar ingenting... Min kastr. hane har fällt sin päls nu i 6 månader! Det har aldrig upphört och han har fällt lika mycket hela...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: gosebus
·
Övr. Djur nu lite bilder på nugarna dom börjar få färg nu;) :love: någon som är kunnig med färgerna? haha jag tycker det är så svårt:D alla...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 623
Senast: enjes
·
Övr. Djur Ni som har ahft lamm med selenbrist, hur har lammen sett ut och betett sig? Jag misstänker starkt att ett av årets lamm råkat ut för...
Svar
12
· Visningar
16 397
Senast: Luff
·
G
Övr. Djur Är det nå´n här som sysslar med showmanship(med kvigor)?? :confused: Skulle vá kul att "snacka" med en ko-människa *smile*. :banana...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Liquid Diamond
·
Övr. Djur Jag upptäckte idag attnågra av mina tackor har satt ordentliga juver. En av dem har lammat förut, resten (3-4 stycken, minst - lite...
Svar
3
· Visningar
2 265
Senast: Luff
·
Övr. Djur Ja mina små (mar)svin går ute på dagarna nu när jag får lov imorgon. Dom njuter i fulla drag och jag undrar om de kan vara ute på natten...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: BuenoBull
·
C
Övr. Djur Har två stycken skägg-agamer som behöver nya namn. Det är två honor. Har tyvärr inte bilder på dom, men namn önskas. :banana:
Svar
15
· Visningar
1 000
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av bulbyler? Används de som burfågel? Finns de i Sverige?
Svar
9
· Visningar
2 872
Senast: Itchie
·
Övr. Djur parade två av mina kaniner för tio dagar sen, 1 juni. nu har hon börjat typ.. gräva omkring massor.. och hon har gjort en stoor...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: xet
·
P
Övr. Djur En ny bild på min favoritorm. [/IMG]
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur sötnosarna på skolan :) väldigt sociala djur :D och väldigt hungriga verkar det som :p en utav dom tuggade konstand på mina byxben :p...
Svar
8
· Visningar
819
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Har en råtthona, hon är ganska nyinköpt. Har haft henne i två veckor nu Hon var femveckor när jag köpte henne... Jag tror hon är...
Svar
6
· Visningar
1 378
Senast: Smurfoff
·
Övr. Djur Hej! Jag har fått ett problem! Vi har 4 undulater, ett äldre och ett yngre par. Det yngre paret (ca 1½-2 år gamla nu) sattes i häck...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp