Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Övr. Grenar Säger bara; Vilken häst!!! :bow: :bow: Grattis till ännu en seger igår för ägarna, Tommy, Yvonne o Stuteri Hagen! (mfl.)
Svar
0
· Visningar
1 039
Senast: The_Last
·
B
Övr. Grenar Nu är min dress inregistrerad, det blev mitt förstaval och jag är jättenöjd! Mkt vitt blir fint till mina fuxar och min bruna lilla...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: BJÖRKIS
·
M
Övr. Grenar Nån som såg dokumentären om honom på national geografic nyss... ååå ja blev aldelles rörd av att se den :love:... nån annan som såg??
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: millaj
·
G
Övr. Grenar Bruksridning SM 2004 går det, som ryktena säger, i Katrineholmstrakten i slutet på maj? Någon som vet.
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: squirlett
·
B
Övr. Grenar Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: BJÖRKIS
·
B
Övr. Grenar eller är det jag som är blind? vart tog min tråd vägen ang "Pris på fd galoppör".. :confused: :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: Hambo
·
B
Övr. Grenar Var får ni som tränar galopphästar era säkerhetsvästar från?
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Grenar Hejsan! Jag jobbar som ledsagare åt en kille med en lätt utvecklingstörning samt att han är synskadad,denna kille är duktig i ridningen...
Svar
3
· Visningar
1 335
Senast: IngelaH
·
C
Övr. Grenar det här är djurplågeri och skandal och hästar som inte springer de piskas och duger de inte fortfarande så får de gå till slakt!! Nej...
Svar
8
· Visningar
1 828
Senast: körsbäret
·
Övr. Grenar Är alla det? Eller bara vissa? Hur är det byggda isåfall? Med kanal och så? Används dessa bara vid löp, eller vid vanlig träning också...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: GoddessOfLove
·
Övr. Grenar Ni som har koll på detta, varför måste dom vara över en viss höjd för att få delta?
2
Svar
38
· Visningar
3 419
Senast: TeamTanja
·
T
Övr. Grenar Någon som vet hur man kan hitta jobb inom galoppen? Inte bara stallskötarjobb alltså utan även ridträning o.s.v. som även leder till...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: The_Last
·
Svar
0
· Visningar
1 295
Senast: saddi
·
K
Övr. Grenar Nån som har/känner nån som rider trots kotkompressioner i ryggen? Är det bra, alltså kan det ha en positiv effekt att rida om man har...
2
Svar
27
· Visningar
5 099
Senast: tgd
·
T
Övr. Grenar Min mamma red mycket när hon var yngre och brukar ofta säga att hon skulle vilja göra det igen,men hon tror att hon inte kan... Hon har...
Svar
1
· Visningar
1 443
Senast: Alsterfeldt
·
Övr. Grenar Vad händer om man avlar fram en häst som är ruskigt snabb men som inte är ett rent fullblod. Får den inte ställa upp i löp då?
Svar
10
· Visningar
1 739
Senast: GoddessOfLove
·
F
Övr. Grenar tror faktiskt att de flesta hästar som inte har ont någonstans och är psykiskt stabila kan gå som handikapp hästar! har e islänning som...
Svar
8
· Visningar
3 539
Senast: Alsterfeldt
·
C
Övr. Grenar Vilka ska dit med sina hästar? Någon som bara ska dit ändå? Jag funderar på att åka dit med min digitalkamera och jag kan ta kort på...
Svar
6
· Visningar
1 236
Senast: GoddessOfLove
·
B
Övr. Grenar Har avklarat proven för Steg II nu och det känns jättebra! Jobbigt att vänta på resultatet bara, kommer inte förrän om 2 veckor, kommer...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: BJÖRKIS
·
Övr. Grenar Någon som vet vad som krävs för att få lov att träna sin häst enstaka gånger på jägersrobanan? (Ska inte starta galopp och har ingen...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: sharmenzita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp