Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Övr. Grenar Varför byter man galopp på raksträckorna?
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: shayd
·
L
Övr. Grenar Ska vara i sthlm runt den 29/10, går det några lopp på Täby omkring det datumet?
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: The_Last
·
L
Övr. Grenar Är det någon som vet om det anordnas en hubertusjakt nånstans nära GBG i höst?
Svar
9
· Visningar
1 963
Senast: MysticDream
·
M
Övr. Grenar på galopphästarna alltså? Vad ser Ni för för- och nackdelar med stora/ små fullblodshästar på banan? :confused:undrande galoppintresserad M
Svar
7
· Visningar
1 308
Senast: The_Last
·
S
Övr. Grenar dom svenska grand national vinnarna under 1970 talet? vart kan man forska vidare på dem?
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: shayd
·
S
Övr. Grenar Hej! Är det någon av er som har erfarenhet av knäledsprotes (helprotes) och ridning? Jag har dåliga knän på grund av reumatism och fått...
Svar
3
· Visningar
4 209
Senast: CillaW
·
M
Övr. Grenar Kanske är det så att många fortfarande inte vet vad "riktig" gymkhana är :confused: Jag har märkt upprepade ggr här på buke att många...
Svar
3
· Visningar
1 738
Senast: MysticDream
·
C
Övr. Grenar vinnare och plats och så kommer den ena hästen man spelat på tvåa. visst blir det inga pengar då? Visst måste man ha båda hästarna?
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: chrisse
·
L
Övr. Grenar DM i brukskörning blir det på Hästa gård, Järvafältet den 18/10, första start är kl. 10.00
Svar
3
· Visningar
1 395
Senast: Gisburne
·
N
Övr. Grenar Bör väl ej få vara tilllåtet . Hur kan man som hästmänniska MEDVETET vilja skada sin häst genom att låta den gå ett Grand National !? ...
2
Svar
34
· Visningar
2 887
Senast: rubytoo
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken...är det någon som är opererad för scolios och har egen häst? Vill veta hur det går för er! :bump: ---------- carro
2 3
Svar
46
· Visningar
8 580
Senast: domino
·
Övr. Grenar Vågar man köpa en sån häst som ridhäst????
Svar
2
· Visningar
1 509
Senast: GoddessOfLove
·
B
Övr. Grenar Denna tråd kanske inte är helt rätt, men jag lägger en här ändå. Skall hjälpa till att bygga en enkel agility-bana för både liten o stor...
Svar
6
· Visningar
2 444
Senast: Znozan
·
H
  • Låst
Övr. Grenar Eller kanske till och med någon som vet nåt? Gärna nära Brimingham! Tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
1 657
Senast: Hambo
·
C
Övr. Grenar Hejsan! Läste i en Ridsport för ett tag sen om att det hade varit SM i bruksridning! Bruksridning...*hmm* va e de, tänkte jag...
Svar
7
· Visningar
3 166
Senast: Mitrolle
·
B
Övr. Grenar Jippie tjoho! Startboxtränade mina 01:or idag och de skötte sig utmärkt! Hade förväntat mig lite krångel iaf men man kunde tro att de...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: BJÖRKIS
·
Övr. Grenar Är det någon här som vet vilka som var Sveriges bästa arabgaloppörer under 1985? Rena forntiden, jag vet :smirk: - men jag har foton...
Svar
11
· Visningar
2 162
Senast: sussisus
·
Övr. Grenar Hur gick det på kursen? Vad fick ni göra? Teori, prakik? Är så nyfiken ;-) /Shayd som fortfarande är besviken på att steg I -kursen...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: CK
·
L
Övr. Grenar Nu har jag problem!!! Hästen som jag tävlade med i tisdags stannade ju då hästen utvändigt kom in för nära oss i löpet. Trodde att det...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: LottaL
·
C
Övr. Grenar Eller grattis till John kanske men det var ju du som träckte hästen som vann Seabiscuit Cup. Härligt. Jag var där! Fick se en skåådis...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: The_Last
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp