Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Övr. Grenar ...Är det nån från buke som skall dit? skall själv dit å titta,då jag kommer börja åka dit efter nyår med min häst för träningar. hadde...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 294
Senast: Icebabe_1
·
D
Övr. Grenar Hej är det nån här som har lust att lägga ut lite bilder på galoppörer? fullblod,kallblod, araber,ponnyer och vad det nu finns för några...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: The_Last
·
B
Övr. Grenar Vi vilken ålder ungefär rids galoppörer in? När startar de i lopp första gången? Det handlade om galopp i "hästliv" i dag men jag...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Gunvor
·
Övr. Grenar Jag sitter och spånar på vad jag ska göra efter studenten nästa år. Vill gärna åka utomlands och jobba med hästar och en hel del lediga...
Svar
8
· Visningar
1 228
Senast: Cambrie
·
P
Övr. Grenar Någon som arbetar som arbetsryttare? Var uppe på löten vid strömsholm för en månad sen o tittade på arbetsryttarutbildningen, verkade...
Svar
2
· Visningar
2 096
Senast: pilou
·
C
Övr. Grenar Har en liten fundering på hur det går till vid inridning av galoppörer (vet i princip ingenting om galoppsporten). Inom övrig ridsport...
Svar
14
· Visningar
1 816
Senast: Calle
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag tänkte bara kolla om någon här har gått galopp utbildningen på British Racing School? Är den bra? Är det värt de nio veckorna...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: HoppFantasten
·
E
Övr. Grenar Någon som ska gå kurs 3 till våren? :bump:
Svar
2
· Visningar
1 362
Senast: Arriba
·
Övr. Grenar ny på forumet börjar man ju förstå varför skandinavisk galopp e på väg utför, inte ens på buke är det nån fart :cry: måste ju finnas...
2
Svar
32
· Visningar
2 109
Senast: The_Last
·
A
Övr. Grenar SF el Sandrew? Går den än eller finns den på video?
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: körsbäret
·
T
Övr. Grenar Hoppas ni får en kanonbra julhelg !!
Svar
1
· Visningar
857
Senast: shady
·
K
Övr. Grenar http://www.larsodin.com/ :p klicka in på "ponny galopp"
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: körsbäret
·
M
Övr. Grenar Hej! Jag har en undran om vad gymkhana egentligen innebär. Har tittat lite på olika sider på nätet men tycker inte att jag förstår...
Svar
2
· Visningar
2 441
Senast: moony
·
M
Övr. Grenar Någon som har erfarenhet av det? Har förstått att man får blanda stora hästar och ponnier i ett lag men får vuxen rida ponny? Vad krävs...
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: MysticDream
·
Övr. Grenar Plastträns med Pullarnosgrimma?? Finns det att få tag på utan större krångel? Såg på TV att en av shettisarna i galoppen på Globen hade...
Svar
9
· Visningar
1 906
Senast: körsbäret
·
B
Övr. Grenar Hej! Jag äger en fullblodsvallack som heter By A Whisker, född 1993, fux med strimbläs och två vita bakfötter. Vicke som han kallas gick...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: Violate
·
M
Övr. Grenar Har en styvson som är fast besluten att träna galopp med "sin" shettis....Men hur kommer man igång? Har kontaktat gbg galopp per mail...
Svar
3
· Visningar
1 426
Senast: körsbäret
·
P
Övr. Grenar Jag är ingen van "galopp-människa" men fick höra av hovslagaren att man får åka till Täby och träna om man vill... Vilka hästar får man...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: puckis
·
C
Övr. Grenar Sharon Rose & Roll\'s Rose Hur går det för dom i galoppen? Min kompis har ett helsyskon. Inget foto på dom, någon? :cool:
Svar
1
· Visningar
968
Senast: The_Last
·
B
Övr. Grenar Vad har hänt med vår lilla sida? Det skrivs ju aldrig något längre tycker jag, nu måste vi skärpa till oss och komma igång med någon...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp