Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag vet ju att många som tävlar klipper sina hästar. Hittills har jag själv inte haft klippt häst under tävlingssäsongen, utan klippt...
Svar
15
· Visningar
1 880
Senast: icca78
·
I
Western Hej, är det någon som är medlem i srha som kan kolla upp denaa häst åt mig? reg nr i AQHA är 2093145 Wranglers Sweet Jake.
Svar
13
· Visningar
1 899
Senast: Annelisan
·
Trav Får erkänna att jag kan NOLL om trav :o, och då några disskuterade om vem den bästa travaren är (både kallblodd & varmblod) och jag...
Svar
15
· Visningar
6 390
Senast: jari
·
8
Tävling Får man tävla c-ponny på lokal/klubb nivå om man fyllt 18 år?
Svar
4
· Visningar
917
Senast: MovieStar
·
Tävling Sitter och funderar på hur dom nya reglena är. Jag riden en D-ponny som jag skulle vilja tävla lite med i dressyr. Ägaren tälvar...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: MovieStar
·
W
Dressyr Har ett fullblod med lång manke. Sadlarna passar inte! Har någon tips på sadlar som är "rätt modell" för detta (dressyr)??? Behöver tips...
Svar
8
· Visningar
965
Fälttävlan Hejsan! Håller på att bli tokig! Var i stockholm finns det regelbundna terrängträningar som man kan få vara med på? Hittar ingenting...
Svar
6
· Visningar
2 154
Senast: Tasse
·
I
Fälttävlan Lite tankar om Buke och fälttävlan. Vi hade en icke planerad Buketräff vid dressyrbanan. Vi pratade en del och utbytte hemligheter...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 333
Senast: Fjollan
·
Distans http://www.sveg.info/ Hoppas ni känner igen någon;)
Svar
6
· Visningar
1 537
Senast: Noteca
·
J
Dressyr Ska tävla dressyr den 2/9 med min ponny. Men jag har inte mitt gröna kort i "handen". Jag tog mitt gröna kort i vintras men lastings...
Svar
12
· Visningar
1 184
L
Dressyr Jag är ju som sagt väldigt grön inom dressyren :p Men får man ha utsläppt man, eller måste man ha knoppar? Har en nordis med väldigt mkt...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Linker
·
K
Trav Vad menas med "NN har Orlovtrav" ???
2
Svar
30
· Visningar
2 745
Senast: Konie
·
G
Dressyr Har ni några bra knep för att stärka sitsen? För att få en bra hållning? Hur brukar ni göra? Eller hur har ni gjort för att tex. få en...
2
Svar
20
· Visningar
2 209
Senast: billyboy123
·
Hoppning Dags att köpa nytt stalltäcke/tävlingstäcke. Är i valet och kvalet vilket jag ska köpa. Antingen ett från HL, med halvhals...vet...
Svar
13
· Visningar
1 422
Senast: The_grinch
·
F
Hoppning Har en häst som är 21 år väldigt pigg, och gillar att hoppa Men ibland hoppar hon alldeles för tidigt så man hamnar långt framförsadeln...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: FJORDPOWER
·
L
Dressyr dom här benskydden? Equilibrium Tri-zone strykkappor - Flexibla benskydd med trestegsskydd (Google!)
Svar
12
· Visningar
1 379
Senast: Wilfa
·
Tävling Vad gäller egentligen, får man tävla med en triangelmärkt häst? Jag har alltid trott att man inte får det, pratade idag med...
2
Svar
25
· Visningar
3 875
Senast: MovieStar
·
Islandshäst Jag undrar ifall man kan ha vanlig hopp/dressyr/allround sadel på islandshäst om man nästan bara rider dressyr och hoppning på den ändå...
Svar
9
· Visningar
6 021
Senast: Lilla_My
·
G
  • Låst
Övr. Grenar Jag undrar om någon har varit till BRS?
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Gullis
·
Trav Jag läste på Rondens hemsida om Pearsall Hanover avkomman Libertine Bourbon, som vunnit tvåårslopp i Kanada. Tyvärr kan jag bara hitta...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp