Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Grenar Jag undrar om någon har varit till BRS?
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Gullis
·
Trav Jag läste på Rondens hemsida om Pearsall Hanover avkomman Libertine Bourbon, som vunnit tvåårslopp i Kanada. Tyvärr kan jag bara hitta...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: via
·
C
Islandshäst Hej! Har efter noga övervägning, beslutat mig för att prova pelham, eller kimblewickbett vid uteritt. Behöver ett bett med ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: Tires
·
A
Western Hej.... Behöver lite råd o fuderingar. Jag är ingen westernryttare själv men bestämde mig då jag köpte min arab som ung att jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: Tveket
·
M
  • Låst
Hoppning hej jag kan inte få riktigt bra kondikon på min häst? kan någon ge mej lite tips om detta? :) :):smirk:
Svar
2
· Visningar
949
Senast: LenaH
·
A
Dressyr Vad gäller i en vanlig lokal dressyr klass? får man använda gummityglar och ridbyxor som inte är helt kritvita?:confused: Någon som har...
Svar
17
· Visningar
1 604
Senast: alfaxx
·
Western Var det några härifrån som deltog på Elmia? Jag var inte där men har hört talas om att det skulle vara uppvisningar osv i western...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Gordon
·
H
Western Jag håller på att utbilda min arab inom westernridning och vi har redan kommit långt, för att ha börjat i våras. (det är tack vare...
Svar
5
· Visningar
1 437
Senast: white socks
·
S
Hoppning Nån som vet om några hopptävlingar i sthlm, eller iaf i närheten mellan oktober-december. Helst bra ställen att debutera på, typ 0.90...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Sorbe
·
Dressyr Efter mycket om och men så har jag funderat lite på detta med att vara hoppryttare och dressyrryttare. Jag har alltid varit...
2
Svar
28
· Visningar
2 624
Senast: Favina
·
Körning Jag ska sälja lite grejor ett träns med skygglappar snyggt och mycket lite använt, kör tyglar helt oanvänt i brunt läder och svarta...
Svar
16
· Visningar
1 366
Senast: åke
·
W
Dressyr Vet ngn hur man gör när man vill hyra en domare till en klubbtävling i dressyr? Hur går man tillväga? Vad brukar det kosta? :bow:
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: Fidelity
·
S
Trav nån som vet vad sidan på nätet hette där de hade jättebilliga gamascher? Har letat och letat men hittar dem ej...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: cämela
·
F
Dressyr Har en stor häst på ca 170 cm, med långa ben. Han har dock en väldigt liten symaskinsaktig trav. Skulle vilja få honom att kliva på mer...
Svar
18
· Visningar
1 579
Senast: flashlight
·
S
Tävling Någon som har ett uppdatderat TR som vet vad det står angående hingstar på tävlingsplats, står det: Hingstar bör ej ledas av person...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: soke
·
H
Distans Hej! Jag har lite frågor om distansritt som ni kanske skulle kunna svara på :) Måste man ha bett när man tävlar distansritt? Måste...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Helenea
·
B
Hoppning vart har du köpt dina träbommar? för er som gjort bommar själva så är erat svar tyvärr inte intressant då detta hinder ska användas...
2
Svar
37
· Visningar
13 632
Senast: Idasagare
·
S
Trav Nån som har en solskenshistoria om nåt miljöombyte som har gett underverk, att dela med sig? Behöver bli lite glad såhär i regnet...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: ameo
·
V
Islandshäst Ska för första gången tävla isis på Husbyöhn den 18 augusti. Ska vara med i Lagmaskeraden med två kompisar :D Är det några fler som ska...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 128
Dressyr Är det någon som har något tips på hur man kan undvika att vika sig i handlederna (alltså att man tar tygeltag genom att vika...
Svar
14
· Visningar
1 628
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp