Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Får man ha brun kavaj när man tävlar dressyr? I vilka klasser isf, alla? Någon som har något bra tips på vart man kan köpa en...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: careblomman
·
S
Western Jag undrar vad den lilla rutan längst upp i högra hörnet på anmälningsblanketten är till för? Det står startnummer, men det får man ju...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Stolpskottet
·
D
  • Låst
Övr. Grenar Helt ny på galoppforumet, superkul att detta forum finns. Är grymt intresserad av galopp och hittade massor av nyttig information här...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
25 175
Senast: Miss QT
·
M
  • Låst
Hoppning :) hej jag kommer inte ihåg vilken höjd som är på lätt-D l ätt-C ätt-B och lätt -A! I kategorier a,b,c,d ponny och häst! kan du...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Mikaela_danilo_julia
·
A
Hoppning Vill höra både för- och nackdelar med sadeln i sig. Är nämligen på jakt efter att köpa en, och vill därför höra vad ni bukare tycker om den.
Svar
13
· Visningar
2 363
Senast: annah0j
·
Western Finns det att få tag i någonstans? Den här lilla ponnyn drunknar ju i en normalstor pad eller filt. Jag har letat på nätet men...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: Ginne
·
G
Western någon som vet var man kan hitta en ljusrosa filt eller pad??:)
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: girl_tea
·
L
Dressyr Jag har svårt för att ha skänkeln stilla, den åker ofast fram och tillbaka (trav och galopp) och nu när jag kollat på filmer när jag...
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: stranger
·
L
Dressyr Jag kan inte mycket inom dressyr, men varför har ni/du kandar vid dressyr? Tävling som träning. Jag vet inte mer än hur det ser ut på...
Svar
6
· Visningar
2 557
Senast: bollen__
·
C
Tävling Jag är så arg, på både veterinären och mig själv , jag upptäckte igår när jag tog fram mit vacc.intyg o lägga in det i tävlingsmappen...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 060
Senast: Supermoose
·
Fälttävlan Verkar som att alla andra tävlingar har en egen tråd så här kommer Torns också! Vilka ska dit? Själv ska jjag och fbl tanten...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 630
Senast: Trolla
·
R
Trav Flytta gärna tråden om den är felplacerad .. :D Jo, jag har ett travruss nu som jag behöver lite hjälp med tror jag ;P Startade henne...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: Rigolette
·
J
Western Hej, Om man aldrig har pysslat med hästar förrut och vill börja, tycker ni då att det är klokt att köpa en dyr och välutbildad häst då...
Svar
9
· Visningar
1 292
Senast: r_freddy
·
Dressyr Jag vill ha tips på lite fina dressyrträns! Det ska vara extra bred nosgrimma, hälst svart med vit fodring, annars helsvart. Får inte...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 915
Senast: Centaur
·
J
Western Nogen som har sovit där? Vi skal upp på tävling, med vet ej hur "kvaliteten" är på Grevagårdens ryttar hotel :confused: Har du sovit...
Svar
14
· Visningar
4 660
Senast: Annelisan
·
Western Jag är sugen att prova på western, vad finns det för möjligheter i Stockholm då man inte har egen häst och måste förlita sig på...
Svar
4
· Visningar
8 577
Senast: Annelisan
·
Dressyr Hur mycket kan man använda spö och sporre? Kan man säga att om det blir ett märke har man gått för långt? En del hästar är ju...
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: Donnatello
·
L
Tävling Jag skummade lite i bestämmelser kring tävlingar häromdagen och såg att man måste tävla med godkänd hjälm och med hakbandet knäppt. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Jezzie
·
S
Fälttävlan Nu är det så att jag måste få veta om en deb klass är reg, behöver man då ha ponnylicens och ryttarlicens. Eller kan det räcka med...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Idasagare
·
A
Fälttävlan Undrar bara om ngn snabbt kan svara på detta: Hästen har vart halt i tre månader, är nu riden sen 19/6, "på allvar" sen 4 veckor...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp