Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Fälttävlan Höjder & Svårighetsgrader! Rider sista året på min ponny nu ( :cry: ) och har tänkt få ut mesta möjliga av det. Funderar på att ev...
Svar
4
· Visningar
1 816
Senast: glittertuss
·
Fälttävlan Ponny-SM kommer att gå tillsammans med junior- Sm i Bunge på Gotland den 21-22 augusti :banana: Dessutom kommer finalerna i Agria-...
Svar
14
· Visningar
1 772
Q
Fälttävlan hört den komenatren ofta på sistone... andlednigen till den är att det är väldigt många hästar som skadas och måste avlivas i de lite...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 508
S
Fälttävlan ...hoppade jag årets första terränghinder!! :bump: :bump: Kunde bara ta ca 4 olika hinder, inte så höga heller, men snön var borta och...
2
Svar
21
· Visningar
2 519
F
Fälttävlan Hej, Hur höga är hindren i banhoppningen i CNC* (f d MSV B) fälttävlan respektive 110 (f d MSV) och 100 (F d Lätt klass)? På vilken...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Therese_Zipp
·
O
Fälttävlan jag undrar verkligen och förvånas över er fältävlansryttare som kan hoppa över vadsomhelst. är själv inte så rädd av mig egentligen...
Svar
8
· Visningar
1 411
Senast: Dalatjej
·
O
Fälttävlan Tog det för ca 3 år sen. Men min ponny blev halt, sen blev den såld. Min nya häst va för het. Nu kan ja ÄNTLIGEN kan ja rida fälttävlan...
Svar
7
· Visningar
1 196
S
Fälttävlan Har kikat runt lite här på forumet och om jag har förstått rätt så går alltså debutant för d-ponny i 70 cm i terrängen, 80 på banan och...
Svar
9
· Visningar
1 541
G
Fälttävlan Någon som vill säga några ord om den? Jag var där själv, men jag skulle gärna vilja höra vad ni tyckte om den! Någon som vill säga...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 363
Senast: cajsastina
·
Fälttävlan Jag ska kanske iväg på en huntingtävling sen i maj och undrar om det finns nån som har lite förslag på vad man ska tänka på och så...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Tog Ft-kort nr 1 förra året och skulle debutera med min nuvarande 8-åring,tog mig inte ut av olika anledningar. Min fråga lyder: när man...
Svar
5
· Visningar
1 256
Fälttävlan Nu har ju fältävlansterminen kommit upp, och det jag funderar över är att det står 90-100, osv i typ av tävling, för stor häst alltså...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: doris
·
P
Fälttävlan Tänkte starta i fälttävlan så småningom ( hoppas om ett år)och tänkte höra lite hur ni tycker jag ska lägga upp träningarna samt hur ni...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Så var de dags för frågan som alltid kommer upp vid den här tiden på året... ;) Någon som vet om de är några ponyer som kommer byta...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 976
Senast: Nelle
·
A
Fälttävlan Jag är så nyfiken på fälttävlan. :bump: Jag har sett det på tv och i verkligheten många gånger, men jag har själv aldrig fått uppleva...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Icebabe_1
·
J
Fälttävlan Jag har inte självt tävlat Ft sen det infördes krav på kortet, men fram tom -97 red jag ett par st deb. och lätta klasser. Vad jag har...
Svar
3
· Visningar
1 107
P
Fälttävlan hej jag undrar om man kan hyra en fälttävlans bana för typ en timme och träna?? har sett att de går på vissa ställen.. och var finns det...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: fio
·
C
Fälttävlan utrustning-ML-1846817-ML-
Svar
0
· Visningar
1 157
Senast: charity
·
M
Fälttävlan ngn som vet hur man ska kunna tävla/kvala in till dm i fältävlan med d-ponny?? vad ska man ha tävalt innan, o med hur många fel?? / Mia...
Svar
5
· Visningar
1 550
C
Fälttävlan jag förstår inte riktigt... enligt vissa här på buke så ska man ju ha klarat en debutant eller två felfria LB banor för att få starta...
Svar
2
· Visningar
1 565
Senast: _LeLLe89_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp