Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Fälttävlan Om jag rider Clear Round-debutant/0.90 räknas då inte denna ritt in för att rätten att starta i 1.00/lätt? gäller häst... (Om det går...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Nelle
·
G
Fälttävlan Hur höga är hindren i banhoppningen för D-ponnyer i den högsta fälttävlansklassen. (Heter det medelsvår, nationell klass eller vad...
Svar
7
· Visningar
1 495
T
Fälttävlan Läste en propp för debutant fälttävlan (ponny), där dressyren gick i dressyrprogram för lätt fälttävan 2001. Får det vara så? Vitsen med...
Svar
6
· Visningar
2 098
Senast: Lorelie
·
F
Fälttävlan Ännu fler frågor: Debutant... Hur gör ni med broddar? I dressyren behövs dom inte.. men hoppningen är på gräs. Hinner man brodda...
Svar
5
· Visningar
1 282
A
Fälttävlan Hej. Jag ska köpa häst och har hittat ett underbart sto korsning Fullblod/Quarter. Jag har tänkt att jag skulle börja tävla fälttävlan...
Svar
8
· Visningar
1 694
Senast: bostallet
·
K
Fälttävlan är d någon som vet om d är några ändringar i något av dressyrprogramen för fälttävlan? :confused:
Svar
1
· Visningar
930
Senast: Ylva
·
P
Fälttävlan En bekant till min ska tävla Poppe i gärds till påskhelgen, min lillskrutt som inte gått fälttävlan på tre år :crazy: Ska ner och titta...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: Killa
·
F
Fälttävlan Hej! 1 Om jag gör en volt under hopp-provet (t.ex mellan 2 hinder) hur räknas det då? 2 Man får ju rida lätt i dressyren. Kan jag välja...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: Nelle
·
A
Fälttävlan Jag har ett halvblod som fyller tre i maj. Eftersom jag är dressyrtant men vill ju att hon ska få prova på fälttävlan undrar jag hur det...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Agraff
·
Fälttävlan Den 3-4 april drar (svenska) säsongen äntligen igång! Är det någon mer än jag som ska till Flyinge då? eller har ni er kick off i Gärds...
Svar
7
· Visningar
1 466
Senast: Sivan
·
K
Fälttävlan Jag undrar om man kan ta fälttävlanskortet på ETs ridcenter.... Jag har mejlat och fråga två gånger men jag har inte fått nåt svar! Och...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: Domaren
·
Fälttävlan fundera på vara med på en terrängtävling 80cm häst... det står inget om fälttävlanskort...men e det ett måste.... :confused:
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: fio
·
T
Fälttävlan Kan nån va så snäll att maila inbjudan te fälttävlansinventeringen i västergötland till mig? Discoo@yeayea.com Tack!
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Jag var med en kompis idag och kikade på skydd till fälttävlan, för hon skulle köpa till sin ponny. De vi kikade på var rätt så dyra...
2
Svar
35
· Visningar
3 595
L
Fälttävlan jag kan inte ´hitta en enda debutant tävling(skåne) i sommar bara en i april och det är för tidigt :crazy: måste man vara med i en...
Svar
17
· Visningar
1 501
Senast: Dimmans_Elaine
·
O
Fälttävlan Var kan man hitta bilder och beskrivningar på gödkända hindertyper inom terräng?? Håller på med ett skolarbete om det.
Svar
3
· Visningar
1 605
Senast: Ylva
·
E
Fälttävlan undrar hur det är att göra en banhoppningshäst av en fälttävlans häst? är sannolikheten stor att hästen bara kutar på, och river allt...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: LenaH
·
W
Fälttävlan försöker lista ut hur sverige ligger till inför os.. om de finns en chans att de kan skrapa ihop ett lag.. men måste då veta vilka lag...
Svar
9
· Visningar
1 426
Senast: fio
·
C
Fälttävlan NEW skydden som ska vara så bra till FT?
Svar
2
· Visningar
1 142
Senast: Ramona
·
T
Fälttävlan Hur tar man det? Hur lång tid tar det? När kan man göra det? Vilken klubb(i Småland)? Vad ingår i "testet"? Tar man ett och beholler det...
Svar
11
· Visningar
2 044
Senast: susanbusan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp