Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Dressyr Får man tävla i dressyr med hackamore? Jag rider min häst på det, han är verkligen svår att få i form, några tips? Han är inte så...
Svar
14
· Visningar
1 590
Senast: Notorius
·
V
Dressyr måste bara fråga.. hur vanligt är det på en skala?:S Lånat hem en häst som är 5 år å blev inriden för ca 10 månader sen och är tydligen...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 677
Senast: SydWest
·
T
Dressyr Efter mycket om och men är nu jag och min häst klara för att börja tävla lite, nu undrar jag om nån här har en bra ide på en klubb söder...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: AraSlei
·
Dressyr Undrar vilka fler ytterliggare lag det är som gått vidare? Här (Närke, Dalarna och Värmlandsregionen) så är det Dyltabruks...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Jochanda
·
Dressyr Jag undrar om uppklassning även gäller när det handlar om allsvenskan? Jag ska rida i div. II-laget i höst, och förklassen är LC och...
Svar
2
· Visningar
1 115
E
Dressyr Mer \"kandens\" i traven Har en ganska seg 6-årig valack som släpar fötterna efter sig i traven :(, har väll börjat få till ökningarna...
Svar
9
· Visningar
3 867
Senast: elmer
·
C
Dressyr Men jag är väldigt impad av Rose Mathisen och hennes ridning... Och hästar :D. Hittade precis dagens resultat, Int II. Rose var 3a med...
Svar
18
· Visningar
1 813
Senast: spoff
·
E
Dressyr Ja har en älskling till travhäst... :love:Eller ja hon har inte gått på travet på tio år men ändå... Jag undra bara om man kan tävla...
2
Svar
21
· Visningar
2 122
Senast: Express_Pearl
·
Dressyr En fråga. Får man tävla dressyr med det?
Svar
16
· Visningar
2 158
Senast: malumbub
·
Dressyr Har som vanligt en dum fråga.. :o Får man tävla dressyr på lokal nivå med bomull i öronen???
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: amalia
·
O
Dressyr gnagg-ML-2416502-ML- Bildinlägg försöker vi hålla på gnägg. =)
Svar
0
· Visningar
1 259
Senast: overtyre
·
C
Dressyr Hur gammal får man vara för att tävla ponny, är det 16 eller 18 år? Är det olika på tex. b- eller d-ponny? Nu tävlar inte jag eller...
Svar
6
· Visningar
1 294
J
Dressyr Tänkte höra med er här på dressyrforumet. Jag har en kavaj som jag tävlar hoppning i, med två sprud därbak, och den är 2-3 storlekar...
Svar
9
· Visningar
1 903
Senast: cotton
·
Dressyr Vet inte om det varit uppe en liknande tråd men nu måste jag ha svar! Kan någon förklara på ett bra och enkelt sätt var som händer när...
Svar
12
· Visningar
2 533
Senast: Vimsan
·
P
Dressyr SVARA SNABBT SNÄLLA!!!!! Hej! :) Jag har lite frågor! Hur räknar man ut procenten från Mästerskaps och Lagtävlans klasserna? På...
Svar
4
· Visningar
1 262
M
Dressyr Har börjat att fundera alldeles för mycket på vad jag gör och hur. Hur gör ni en galoppfattning? Hur rider ni ett byte? Svåra frågor?
Svar
2
· Visningar
1 242
Dressyr Hej ! Är det någon som vet hur man kvalar in och på vilken nivå det är ? Tacksam för svar !
Svar
8
· Visningar
1 432
Senast: lizzie
·
C
Dressyr Drar ihop hästarna \"på tygeln\"... När jag läst en tråd om stöd på yttertygel längre ner så känner jag mig som en urdålig ryttare som...
Svar
15
· Visningar
1 957
Senast: Carmenzita
·
Dressyr I tex ett LC: dressyrprogram står det arbetstrav respektive arbetsgalopp som några moment. Men vad menas med det? Vad är det för...
Svar
7
· Visningar
1 370
Senast: Ylva
·
C
Dressyr Bara nyfiken - kanske har nån här koll? Hur många juniorer kommer till SM? Antar att det är viss konkurrens och att alla som kvalar inte...
Svar
1
· Visningar
1 205
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp