Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag letar efter många bra häst filmer om till exempel uppfödning, foder och foderstater, sjukdomar, vilken utrustning ska jag välja...
Svar
0
· Visningar
551
Gnägg Vad har ni tecknat för försäkring ,vad kostade den, behövdes det veterinärintyg? Handlar om en billigare ponny, så själva...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: stallhh
·
Anläggning Hjälp! Dessa odågor håller på att ta över ena sommarhagen helt och hållet! De är enorma! Nästan 2 meter höga på sina ställen. De sprider...
Svar
13
· Visningar
13 291
Senast: Gramse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har jobbat som tävlingsskötare och stallchef och måste nu ta hästskötarexamen för C-tränarutbildning. Är det ngn här som tagit...
2
Svar
22
· Visningar
9 431
Senast: lizan
·
Hästmänniskan Tidningen Faktum har ett reportage om arbetsvillkor i hästnäringen. Vad tycker ni?
2
Svar
35
· Visningar
2 765
Senast: Maoam
·
Gnägg Hej! Nu behöver jag råd av er. Har ett äldre sto. 21 år gammal. D-ponny. Har haft henne i 17 år och jag älskar henne otroligt mycket...
Svar
9
· Visningar
1 478
  • Låst
Hästmänniskan Jag är mitt i bytet av hästtransport, min såldes efter 4 dagar,ägaren av transporten jag skulle köpa slutade svara när vi höll på att...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
14 836
Senast: ameo
·
Gnägg Ryttareliten har haft sina glansdagar på SVT play och SVT har bestämt sig för att ta bort serien därifrån, vilket i sig är väldigt...
Svar
3
· Visningar
2 255
Anläggning Har sökt och sökt och hört mig för, men kan verkligen inte bli riktigt klok på vad det ska vara under... Alla säger olika. Vore väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: a1agnlju
·
Gnägg Hej. Jag har haft en liten incident med blåspray, en trasig flaska som hamnat inne i min lägenhet vilket har lett till att halva...
Svar
12
· Visningar
2 271
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag behöver bygga en boxhage nu. Det är tjäle, is och snö. Har ringt runt till lite olika bekanta som har jordbruk, men ingen hade...
2
Svar
32
· Visningar
3 395
Senast: mackan
·
Hästmänniskan För första gången i mitt liv har jag nu häst i privatstall utan ridklubb i krokarna. Jag är helt clueless angående hur man hittar en...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: annan1
·
Hästmänniskan Hej Har tidigare haft egen häst, men funderar nu på att bli medryttare 2 ggr i veckan och priset är 100 kr per gång. Då ingår normalt...
2
Svar
23
· Visningar
1 733
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Hej! Skall skriva kontrakt med inackordering och hade tagit fram ett via nätet som jag endast ändrade några punkter på som gäller...
Svar
9
· Visningar
1 182
Senast: FreSus
·
Anläggning Har arrenderat en åker som gränsar till vår tomt och där det såddes in vall förra året. Håller på och stängslar nu. Tyvärr är där inte...
Svar
7
· Visningar
2 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp