Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ni hästägare som inte har bil, hur gör ni med inköp av kraftfoder, träningar, tävligar mm? Som student har man knappast råd med häst...
2
Svar
28
· Visningar
2 301
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har en undran, har alla ett s k ägarbevis på sina hästar? Jag köpte en häst via handlare, betalade och fick hem hästen, kvitto på...
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: pomelo
·
J
Hästmänniskan Jag köpte en c-ponny av en bekant i januari. Det är en svensk ridponny m stam. Hon sa att ponnyns papper osv var inskickade till...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Jenku
·
N
Hästmänniskan Är på g att sälja en häst. Ett 9-årigt sto, hopphäst, som mig veterligen aldrig varit halt och friröntgades som 6-åring (exportrtg)...
Svar
3
· Visningar
1 082
Hästmänniskan ska jag ge orginalet eller kopian? håller på att ordna alla papper inför försäljningen nu...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: RIA
·
J
Hästmänniskan Då dottern bestämde sig för att sluta rida..... -Usch så hemskt, nja faktum är att det känns ganska befriande... Eller, första tanken...
2
Svar
22
· Visningar
2 979
Senast: Pettsson
·
B
Hästmänniskan Vad ska man göra när man har fått tillbaka sin häst från fodervärden o det fattas saker o saker som är sönder. Har kräft dem på pengar...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag kunde inte hitta en lämplig kategori att stoppa detta i...Men här är i alla fall en fråga. Jag är 21 år och funderar på at bygga...
Svar
10
· Visningar
1 714
Senast: åke
·
Hästmänniskan Känner mig väldigt omotiverad just nu. Ridningen känns jobbig... Fast hoppträningarna går bättre än någonsin med min nya häst (haft...
Svar
17
· Visningar
1 660
Senast: Xoya
·
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Josefiine
·
Hästmänniskan Nu har det hänt mig... Knackade på dörren idag, utanför stod 3 (?) inspektörer. De hade fått in en anmälan om att jag hade hästar i...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 528
Senast: Invinciblestables
·
  • Låst
Hästmänniskan Var det smidigt? Gick ni genom någon förmedlare eller importerade i själv? Körde själv/transportfirma? Vad kostade det ungefär, om...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: mysko
·
V
Hästmänniskan Ååhh det är så svårt.. Jag är snart 17 och och sen blir man 18 och sen flyttar man och börjar ett nytt liv. Jag älskar hästar, jag har...
Svar
13
· Visningar
1 153
Senast: Vikstrom
·
I
Hästmänniskan Hur gör ni för att träna era? Ex.vis om ni har diskbråck, skollios, svaga rygg muskler osv osv. Hur gör ni med ridningen? Vilken...
Svar
16
· Visningar
5 336
Senast: PulverTroll
·
Hästmänniskan Vet inte om liknande tråd finns redan, men kunde inte hitta något. Hur tycker ni att man ska göra ang betalning osv om man tar på sig...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: Dandylinn
·
J
Hästmänniskan JAg behöver lite hjälp med ett kontrakt. Vi skall låna ut vrat sto till avel. Vi hade tänkt använda ett vanligt färdigskrivet kontrakt...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Jaba
·
J
Hästmänniskan Behöver tips på "snabbfix" av del av lerig hage som nu blivit ÄNNU lerigare p g a traktorspår:( Obs! Inga påhopp önskas gällande att...
2
Svar
24
· Visningar
3 657
Senast: Idasagare
·
Hästmänniskan Ungefär var ligger gödning i pris nu för tiden? Jag har bara hört att priset har gått upp mycket sedan i fjol. Någon som har köpt som...
Svar
1
· Visningar
1 616
Senast: Skulla
·
Hästmänniskan Är det någon som vet hur man räknar pris på stödrätter när man skall köpa/sälja. Om jag förstått det hela rätt är det 6 år kvar innan...
Svar
5
· Visningar
2 961
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Nu äntligen ska det bli tid att få ett ordentligt staket runt ridbanan. Tyvärr pga vi har lamm måste det på utsidan av staketet sitta...
Svar
15
· Visningar
3 262
Senast: gutenviks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp