Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Det har skrivits mycket om allemansrätten i detta forum. Jag ska göra det ännu en gång. För mej handlar det om en rakbana som min...
Svar
16
· Visningar
2 989
Senast: Jaba
·
Hästmänniskan Jag har funderat på detta med att transportera en häst längre sträckor, t.ex. Luleå-Stockholm. Nu vet jag inte exakt hur långt det är...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Snowball
·
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Zeeke
·
Hästmänniskan Vilka är bäst och billigast? om vi nu väljer att hitta material o folk på egen hand, vad kan man göra för att komma billigt undan? Jag...
Svar
7
· Visningar
1 785
Senast: my2004
·
Hästmänniskan Lite konstig undran kanske men, men. :) Mitt sto ska få föl om några veckor och hon är själv registrerad som arabkorsning i ARAB. I...
Svar
9
· Visningar
1 230
Hästmänniskan Nån som har skickat iväg sin häst till en sånt ställe? jag har haft min iväg nu i snart 2mån... o han kommer hem om ca1 mån..:love...
Svar
0
· Visningar
1 139
Senast: Piruette
·
K
Hästmänniskan Hej Funderar på att köpa en dansk import av rasen Eriksborgare. Vet någon något om den rasen? Hur är den ? Mvh Emma
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: kitkat
·
Hästmänniskan Jag har en hage med MKT torr, plan och fin gräsmark. Hade tänkt göra en liten mkt enkel ridbana där. Inte dränera, bara stängsla in.Har...
Svar
2
· Visningar
1 094
T
Hästmänniskan Ok, nu har jag något viktigt att ta upp! Jo, jag har planerat att köpa häst. jag har visserligen redan en häst, men hon ska säljas pga...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Hallon1
·
O
Hästmänniskan Funderar på att sälja min häst vilket känns tråkigt och jobbigt. Jag har bara haft honom i ett år och han köptes efter att min förra...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Hallon1
·
Hästmänniskan hur gör man då? Min mamma och jag är väldigt sugna på häst nu, och min mamma tycker att jag är mogen nog (15 år och har ridit sen jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 932
Senast: lotta_k87
·
M
Hästmänniskan jag ska låna ut en av mina shettisar IGEN på foder pga vissa omständigheter. ingen nämnd ingen klämd:devil: Iallafall jag vill att...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Ylva86
·
L
Hästmänniskan Har ingen aning om den har traden ska laggas har eller nagon annanstans, men jag provar att lagga den har. Bor i Barcelona sen i januari...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Laurora
·
8
Hästmänniskan Jag skulle anmäla mig till Lilla Vasaritten (distans) och så fanns inte jag med bland ryttarna, och min häst fanns inte med bland...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Ryver
·
Gnägg Holle på bete i Sjöland
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Holle
·
Gnägg ...det nyaste tillskottet i vår lilla familj. Fullblodsvallack 3 år. På bilden är han fortfarande hingst.
Svar
0
· Visningar
144
Senast: derficutly
·
Gnägg tagen innan tävling då hon är knoppad o vacker
Svar
0
· Visningar
221
Senast: mysko
·
T
Hästmänniskan Med alla lyxigheter man kan tänka sig i ett stall (inom rimliga gränser) analyserat foder, in och utsläpp vardagar, 4 fodringar alla...
Svar
6
· Visningar
1 062
S
Hästmänniskan Hej Jag lider av dåliga knän och när jag böjer på speciellt höger knä så låter det ungefär som om man klämmer brosk mellan två... 2
Svar
31
· Visningar
3 856
Senast: Sparf
·
S
Hästmänniskan jag funderar på om jag vill åka utomlands till hösten. och om jag vill det, kanske ta ett jobb i ett stall. (tänk typ annonserna i...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka