Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vilka är bäst och billigast?
om vi nu väljer att hitta material o folk på egen hand, vad kan man göra för att komma billigt undan?
Jag...
Hästmänniskan
Jag har en hage med MKT torr, plan och fin gräsmark. Hade tänkt göra en liten mkt enkel ridbana där. Inte dränera, bara stängsla in.Har...
Hästmänniskan
Ok, nu har jag något viktigt att ta upp! Jo, jag har planerat att köpa häst. jag har visserligen redan en häst, men hon ska säljas pga...
Hästmänniskan
Har ingen aning om den har traden ska laggas har eller nagon annanstans, men jag provar att lagga den har. Bor i Barcelona sen i januari...
Juridik & Ekonomi Sen kan man som egenföretagare också bestämma att när man närmar sig gränsen så tackar man nej till fler uppdrag om man vill undvika att...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...