Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har p.g.a. trafikolycka kombinerat med arbetsskada en ganska kass rygg och muskulatur som gör att min sits blir lidande. Det är väl...
Hästmänniskan
Någon som har ett köpeavtal hemma, oskrivet som ni kan scanna in och lägga ut här så man kan skriva ut??
Behöver ett tills i morgon och...
Hästmänniskan
Någon som har bra tisp på hur man kan göra det?
Då tänker jag på i de lägen där man som människa blir stressad. Tex hästen får fnatt o...
Hästmänniskan
Vilka muskler är det som gör att man sitter upprätt i sadeln :confused: Vad jag menar är alltså att när jag rider dressyr och sitter ner...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Skola & Jobb Jag skrev på 1.2. Jag hade 0.8 som mål för att kunna söka in på det programmet som jag önskade. Jag prioterade inte skolan när jag gick...