Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Jag sitter här och är sjuk och funderar på: * Hur ser era stallrutiner ut? * Har ni några knep för att få eran varda att gå...
Svar
12
· Visningar
2 578
Senast: Camilla_H
·
M
Hästmänniskan Ja nu är det så att både häst och jag varit skadade.. och iaf jag har men som kommer vara länge.. Hästen haft broddskada vid...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: M-Meduza
·
Hästmänniskan Jag har tappat bort ett av passen i flytten, hästen är till salu och dessutom holländsk. Hur fasen gör jag nu?? Tänkte ringa den...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Affa
·
Hästmänniskan Ur ridsport: När en 33-årig man och en 19-årig kvinna flyttade från Halland till Södermanland i augusti förra året lämnade de kvar... 2
Svar
22
· Visningar
2 519
Senast: Yamaha
·
K
Hästmänniskan Jag har funderat på att ta en häst på foder, men vad ska jag ställa för frågor och hur delar man upp kostnader och sånt för...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: Sipuli
·
J
Hästmänniskan Någon här som har kunnat försäkra sina sadlar mot stöld? Berätta i så fall! Jag har bara fått mycket luddiga svar från mitt ombud...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Strajder
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Menthol
·
A
Hästmänniskan Jag har p.g.a. trafikolycka kombinerat med arbetsskada en ganska kass rygg och muskulatur som gör att min sits blir lidande. Det är väl...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: Rikkan
·
Hästmänniskan Efter att hästen har kliat sönder 3 stycken vanliga saltstenshållare har jag idag köpt en annan variant, men jag är osäker på om den... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 088
Senast: hopp_o_galopp
·
Hästmänniskan Får någon som slaktar hästar, som har fått in en häst som är i skick som är räddningsbart (dvs den ska slaktas pga att den inte kan...
Svar
19
· Visningar
2 552
Senast: bonde
·
G
Hästmänniskan Någon som har ett köpeavtal hemma, oskrivet som ni kan scanna in och lägga ut här så man kan skriva ut?? Behöver ett tills i morgon och...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Pade
·
H
Hästmänniskan Hej Vad anser ni som har eller har planer på att bygga ridhus och framförallt ni som står uppstallade lite här och där utan ridhus... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 749
Senast: louise H
·
Hästmänniskan Hur utbildar man sig till foderrådgivare (om det går)? Tycker att det borde finnas fler sådana som inte är köpta av foderbolagen...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: Bubbla
·
M
Hästmänniskan Om man har en stor hage på ca 3 hektar som ska betas av både hästar och får vilket staket ska man ha då? Fåren rymmer utan riktigt...
Svar
19
· Visningar
11 560
Senast: Krusan
·
Hästmänniskan Någon som har bra tisp på hur man kan göra det? Då tänker jag på i de lägen där man som människa blir stressad. Tex hästen får fnatt o...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: scubadiver
·
Hästmänniskan Vi ska bygga paddock i vår och jag vill ha så många paddockar som möjligt att evenntuellt titta på för att diskutera material och...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Blixtra
·
R
Hästmänniskan Hej alla hästvänner. Jag har verkligen fastnat i ett för mig stort dilemma. Jag har haft min häst ett sv halvblod i 16 år, han är i...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Queens Proctor
·
H
Hästmänniskan Finns det något bra sådant att hitta på internet? Någon som vet?
Svar
11
· Visningar
1 548
Senast: hästhandlarjävel
·
Hästmänniskan Vilka muskler är det som gör att man sitter upprätt i sadeln :confused: Vad jag menar är alltså att när jag rider dressyr och sitter ner...
Svar
7
· Visningar
1 427
Senast: Machinae
·
W
Hästmänniskan Är i en knepig situation, har en underbar unghäst,en treårig vallack som jag tror att jag kommer att ha "DET" med i framtiden. Han är...
Svar
2
· Visningar
725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka