Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan Jag Är Nu JÄtte Intresserad Av En HÄst Men Önskar Besiktinig Som Jag Bekostar Men Vad HÄnder Om Hon Inte GÅr Igenom Den? Hur Gjorde Ni...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Strajder
·
S
Hästmänniskan Vi har en gemensam ridbana för oss som står i dom två stallen som stallägaren äger :) bra förklarat. menmen iaf nu behövs det verkligen...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: silvershine
·
N
Hästmänniskan jag har köpt en "traktor"!:p opel omega -92. den drar 1500 kg på b-kort, 2,4 liters motor, väger nästan två ton, bakhjulsdriven... 2
Svar
30
· Visningar
1 891
Senast: Onnie
·
H
Hästmänniskan Är det bara jag som stör mig på annonser på hästar till salu utan pris i? Det kan ju knappast vara jag i hela häst-sverige som är... 2
Svar
33
· Visningar
2 265
Senast: loobah
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Murray
·
K
Hästmänniskan Hur gör ni för att få mysigare stämning i stallet?? ALltså mer trivsamt för både två och fyrbenta?? Behöver lite tips ska göra lite...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: eloon__
·
Hästmänniskan Har lite funderingar, skulle vilja göra någonting åt min hästs hage den är hyfsat torr när det väl har torkat upp på våren och även på...
Svar
5
· Visningar
1 686
K
Hästmänniskan Har för tilfället en spilta men ska så småningom göra om den till box.. På bästa och billigaste sättet. Ngn som har gjort hemmagjorda...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: sassiball
·
S
Hästmänniskan Nu har jag en fundering, hur har ni gjort där ni "förvarar" benlindor, schabrak osv.? Har ni olika "fack" i en hylla, lådor eller har...
Svar
12
· Visningar
985
Senast: sweet_extraa
·
P
Hästmänniskan hejsan jag är lite nyfiken på lite saker nu när ja ska bygga nytt stall råd och tips för ett lättjobbat och säkert stall är allt av...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Annna_91
·
Hästmänniskan Vår leverantör har höjt priserna igen och jag vill se mig om efter andra alternativ. Vilka köper ni balat spån av och vad betalar ni för...
Svar
15
· Visningar
3 216
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Vad betalar ni för spån? Per bal och för en hel pall samt hur många balar går det på en pall för er del? Tyvärr (!) så fick jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 537
Senast: krullidutt
·
Hästmänniskan Jag bor mitt emot ett område med myrmark. Det bröts torv där förut, men det är nerlagt för länge sedan. Det fanns järnvägsräls där...
Svar
19
· Visningar
2 249
Z
Hästmänniskan När vi byggde stallet satte vi upp en salsten i varje box, stående... ni vet såna där lite mindre. men hållarna var snart sönder så...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Rebecka83
·
P
Hästmänniskan ... vad gör ni då? Sitter och funderar på om man kanske trots allt skulle försöka satsa på att jobba med hästar, men kan man få det att...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: via
·
Hästmänniskan Vet att det finns många hippologtrådar och så men det finns ingen som "är igång" nu iaf;) Har tänkt att söka nu 2007 och har lite...
Svar
15
· Visningar
1 210
Senast: zillax89
·
N
Hästmänniskan Hur sår man bäst vall för bete till häst och ponny. Nu är där lite gräs blandat med ogräs. Där har varit ekologisk odling. Ska man ta...
Svar
6
· Visningar
1 527
Gnägg mitt 23 åriga sto har nu satts i träning
Svar
0
· Visningar
169
Senast: mysko
·
Gnägg mitt 23 åriga sto tränas