Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Läste på http://www.paddex.se/ att det finns ett material som heter Merolit som går att använda då du ska bygga stall istället för...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: Ladan
·
W
Hästmänniskan Jag har börjat att fundera på, hur sköter man sina vinterhagar bäst egentligen? Vad gör ni alla andra? Mockar ni ut dom, kalkar...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Egonson
·
V
Hästmänniskan Har precis fått en ny inakorderad i mitt stall och vi har gått igenom reglerna självklart. Men nu vill hon ha bädd lite då och då till... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 372
  • Låst
Hästmänniskan Finns det någon här som prövat att importera häst från Baltikum eller andra östländer? Prisbild, problem, fördelar? Man ser ibland... 2
Svar
37
· Visningar
3 988
Senast: Lejonelle
·
L
Hästmänniskan Nu är jag i hästköpartankar igen... jag är det med jämna mellanrum men sen dyker det upp en medryttarhäst eller ingen lämplig till salu...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Lejonelle
·
Hästmänniskan Tänkte bara kolla upp vad en försäkring på en häst ligger på? Typ en A.1 försäkring och försäkra hästen för 30 000:- Något mer som...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: hillevie
·
Gnägg Min unghäst som gjorde ett kanonjobb och klarade den uppsuttna hoppningen!
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Fredag
·
Gnägg En lös häst tagen bakifrån. Är manipulerad med färger
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Caotica
·
Gnägg Min underbara lilla nallebjörn Tvistur
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Caotica
·
Gnägg Porträttet är tecknat i blyerts.
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Elute
·
Gnägg Icaros, porträtt i blyerts
Svar
0
· Visningar
119
·
Gnägg Blyertsporträtt på fjordhingst.
Svar
0
· Visningar
85
·
Hästmänniskan Efter hur lång tid får man försäkra upp hästen efter den varti skadad/behandlad?? Måste man besikta hästen innan man gör det för o se...
Svar
5
· Visningar
817
I
Hästmänniskan Vill veta om detta verkligen är värt priset, handlar inte om mej vill jag tillägga utan ett stall jag vet om som jag tyckte priset var... 2
Svar
24
· Visningar
1 712
Senast: Björk
·
J
Hästmänniskan Vad anser ni bör/ska ingå i en vet besiktning inför köp av häst? Vi pratar då gårdsbesiktning. Hur skall ett korrekt böjprov gå till...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Isca
·
Hästmänniskan Hörde ngt på radion igår om att det var/ skulle bli krav på ligghall, även till hästar som bara är ute dagtid. har ni hört det? En... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 034
Senast: elle12
·
L
Hästmänniskan Är det bara jag som får världens blåmärken efter lektionerna? Och dessa blåmärken hamnar inte på låren eller så, utan på väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: CillaW
·
P
Hästmänniskan Vad tar era hovslagare för helskoning och halvskoning ? Brukar det vara halva priset på halvskoning eller hur mycket billigare är det... 2
Svar
21
· Visningar
2 712
Senast: tio-i-tre
·
T
Hästmänniskan Happ, som rubriken lyder, snart skall klassen iväg på praou, de ställen som skolan erbjuder är inte direkt spännande eller så...
Svar
6
· Visningar
1 292
B
Hästmänniskan Såg i senaste ridsport bild på stallinredning med nät isället för stående galler som överdel på boxar. Någon som har det och vad...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: jennyjenny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka