Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag planerar att skaffa ny transport, och önskar en större vagn, gärna för tre hästar (vet att det finns modeller där hästarna åker...
Svar
4
· Visningar
1 890
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Jag vet inte om detta är rätt forum, om det inte är det får någon gärna flytta tråden. Jag funderar på att importera en häst från...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Nussikan
·
P
Hästmänniskan Det står att enligt lagen är minsta måttet på en box för a-ponny 4 kvadrat. Men en som är under 86 cm då? dem som är typ 50-80 cm hur...
Svar
16
· Visningar
2 285
Senast: stranger
·
Gnägg Min lilla knashäst som är mycket nöjd med sig själv efter ett avslutat träningspass i AR. Tror han tyckte att det träningslägeret var...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Lotus7
·
Gnägg Min pensionerade Angloarab.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: TwiggyM
·
L
Hästmänniskan Ägaren vill inte ta tillbaks hästen!! ( Början på min tråd står lägre ner på sidan!!!) Han säger att det är tre månaders uppsägning...
Svar
9
· Visningar
1 533
Hästmänniskan Hoppas denna tråd ligger rätt, Annars får moderator flytta den! Min syster står som ägare och jag som delägare. Kan jag som...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Linduzz
·
Hästmänniskan Har 3 hästar som behöver boxar, har en byggnad med måtter 7,2 långt och 5,1 brett. det är helt utrymt och bara att börja bygga i.... hur...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Ska och hälsa på, på ett ställe på tisdag där jag kanske ska börja praktisera sedan för senare jobb. Eller ja, det blir någon form av... 2
Svar
32
· Visningar
4 507
Senast: tyra1
·
M
Hästmänniskan Hej! Första gången jag är inne och skriver här så jag vet inte om tråden ligger rätt. Ber om ursäkt annars. Jag har ridit i ca 8 år...
Svar
5
· Visningar
1 493
Hästmänniskan Vet inte riktigt om den här tråden hamnde rätt men iaf... Är det någon som vet var man kan läsa till verterinär utomlands? Eller, kan... 2
Svar
25
· Visningar
3 332
Senast: Grålly
·
P
Hästmänniskan Jag har en b-ponny på 112 cm. Vilken storlek kan dela box med honom? I mitt stall som jag skall flytta till har jag måtten 3,48 cm...
Svar
13
· Visningar
2 229
Senast: BeastieBabe
·
G
Hästmänniskan La handpenning på en häst och säljaren backade ut samma dag som hästen skulle åka. Påstod sig betalat tillbaka och att det skulle ta upp... 2
Svar
22
· Visningar
2 334
Senast: Lahtel
·
Hästmänniskan Ni kommer säkert tycka att jag låter kall och omänsklig men så är det absolut inte. Jag har 2 hästar.Älskar båda enormt mycket. Båda... 2
Svar
29
· Visningar
2 580
Senast: salladsjunkie
·
C
Hästmänniskan Fick hem en häst som inte var i utlovat skick den togs osedd efter upplysning av ägaren. Det visar sej att hästen är grovt vanvårdad o...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Masse
·
Gnägg Detta är min underbara häst, Nokke.
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Lotus7
·
Gnägg tyvärr kom ej hela han med=(
Svar
0
· Visningar
121
Senast: zuperzandra
·
Hästmänniskan Jag planerar bygga ridhus och inackorderingsstall på gården...har dock lite frågor: Ni som byggt ridhus, vart skall man vända sig för...
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: månFare
·
L
Hästmänniskan Hämtade en foderhäst för ca 4 månader och några veckor sen. Jätte fin o go häst, till en början gick allt jätte bra, han va pigg o...
Svar
6
· Visningar
1 229
B
Hästmänniskan Hejsan! Jag har letat på internet men hittar ingen stans hur mucket ett ridhus kostar att bygga. Mycket jag vet men på ett ungefär. Det... 2
Svar
31
· Visningar
7 729
Senast: veronican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka