Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan tänkte kolla med er vad ni tycker.. en kompis och jag har fått tillgång till ett storsommarbete, det är hennes morbrors som han inte...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: nessii
·
P
Hästmänniskan Jag hade tänkt att börja med en liten privat förening/verksamhet hos oss. Jag kommer att ha 2 bponnyn som jag skall ha ridkurs och...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Texaz
·
L
Hästmänniskan Jag ska bygga en hage utanför vårt hus och har en del frågor jag behöver få svar på: 1. Hagen kommer vara precis utanför gården... 2
Svar
20
· Visningar
4 757
Senast: frolic
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Marks
·
E
Hästmänniskan Foderhäst som ska tillbaka till ägaren. Hästen lånas ut på foder, då är den veterinäsbesiktad u.a. Kontraktet är på ett år, med...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: ujent96
·
E
Hästmänniskan Vilka leverantörer finns det?!
Svar
6
· Visningar
1 698
Senast: meodeo
·
W
Hästmänniskan Jag hade inget skriftligt kontrakt på mitt stall, det är en tant som har 5 boxar på gården sen hennes dotter höll på med hästar för... 2
Svar
36
· Visningar
3 594
Senast: Berin
·
S
Hästmänniskan Jag funderar på att gå hästmassör utbildningen på Axelssons och bli Diplomerad hästmassör. Nu undrar jag om det är nån som har nån...
Svar
11
· Visningar
2 453
H
Hästmänniskan Såg en annons nyss från ett försäljningsstall där det stod att hästen gick i passage i hagen, med stora bokstäver som om detta vore...
Svar
12
· Visningar
4 475
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Skulle ngn kunna förklara för mig hur man "gör" mär man klipper benen och halva huvudet. Använder man en vanlig stor maskin eller...
Svar
8
· Visningar
5 810
Senast: Centaur
·
F
Hästmänniskan Fick ett mail för några dagar sen som svar på en annons jag satt ut på min häst. Det var från en kille på Fillipinerna som ville köpa... 2
Svar
22
· Visningar
2 146
Senast: _Blippan66_
·
A
Hästmänniskan Hej! Vi ska bygga stall och vill gärna ha tips på fina ritningar o annat praktiskt att tänka på. Stallet ska bestå av 4 boxar, eller 2...
Svar
10
· Visningar
3 449
Senast: mizz
·
Hästmänniskan http://www.tenhultsnbg.se/ky.htm Någon som går eller har gått den? Vad tycker ni? Ingår det nån ridning? Vill veta allt! :D
Svar
4
· Visningar
2 462
Senast: ako
·
E
Hästmänniskan Hur gör man när man vill veta lite mer om hästen man har köpt?? vi köpte en häst för ca ett år½ sen och vi vill veta lite mer om honom...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Kan man gå till någon myndighet för att få se en analys från en foderföretagare. Stallägaren säger att analyssvaren inte kommit än. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 240
Senast: Blixtra
·
S
Hästmänniskan Det är såhär att jag står i ett stall som ligger lite utanför stan. Vi har små, små hagar...ca: 8*8m, fint stall med stora boxar, ingen... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 103
Senast: arcitccatsgirl
·
E
Hästmänniskan Jag har en ridlekis grupp med barn som är 4-6 år, dom rider en halvtimma och har teori en halvtimma, och då är det såklart jag som ska...
Svar
7
· Visningar
2 034
Senast: blohme
·
S
Hästmänniskan Ska försäkra en ponny. Någon som har lust att ge mig lite råd om försäkringar eller bolag. Jag har haft hästar försäkrade tidigare så...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan Vart har ni hittat era ridhus speglar? Vi är på jakt efter speglar till ridhuset som finns på stallet, men vet inte riktigt vart vi...
Svar
10
· Visningar
9 643
Senast: Sorbe
·
Gnägg Snön är ändå något visst ! ponnyerna älskar den och blir mycket gladare till sinnet och busigare med .
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Albertina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka