Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag ska fara till Finland för att kolla upp min häst med veterinären, och undrar ifall någon vet vilka regler som gäller? Måste jag ha...
Ekonomi & Juridik
Jag lämnade tillbaka min foderhäst för en månad sedan. Hästen besiktigades när han kom till mig, på ägarens bekostnad. I kontraktet står...
Ekonomi & Juridik
Jag arrenderar 1 hektar betesmark, arrendet löper på 1 år i taget. Haft arrendet i 1 år och marken har tidigare legat i träda.
Inför...
Ekonomi & Juridik
Jag leasade ett svart varmblod på 4 år i 8 månader som jag betäckte med en frieser hingst och sen fick jag köpa loss stoet för 10000 kr...
Ekonomi & Juridik
Hej,
jag har fått möjligheten att hyra mark i anslutning till min gård. Där växer energiskog som nu är skördad. Är det någon som har...
Ekonomi & Juridik
Enligt vår stallägare är det nya regler från jordbruksverket och därför ska vi förvara alla pass i stallet. Jag tycker inte detta känns...
Ekonomi & Juridik
Hur lätt tror ni att det är att sälja en fångponny? Ponnyn i fråga är helt "vanlig" och har tävlat lätta klasser i både hopp och dress...
Hästmänniskan
hej ,va skulle ni valt om ni var jag ,jag ska välja mellan en valack hbl f-96 eller en korsningsponny f-01 ,hbl är utbildad LA dressyr...
Ekonomi & Juridik
Hej alla =)
Tänkte kolla om någon har ett vettigt råd till kmig ang detta....
Jag köpte en unghäst i slutet av förra året. Såg den...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...