Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik "Jag söker stallplats i området xxx, ring mig" Läste nyss en annons med liknande (lite längre) innehåll. Skulle du som stallägare...
Svar
12
· Visningar
1 816
A
Hästmänniskan Helt plötsligt är jag lite smått tacksam över att min häst är svårlastad, för det är av den anledningen vi körde pålle till kliniken...
Svar
9
· Visningar
2 562
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Vad är en bra hästtidning enligt er? Vad tycker ni är intressant att läsa om och dessutom villiga att betala pengar för? Anledningen... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 471
Senast: Toystory
·
Ekonomi & Juridik Ja så föll det sig så att min syster blev nya Ridläraren på klubben här hemma.:) Pga att en del hästar sålts av var där jätteont om...
Svar
18
· Visningar
4 427
Senast: mahlmt
·
S
Anläggning Jag ska bygga stall och behöver synpunkter på min skiss och mina tankar kring stallet. Jag ska ha lösdrift och till det ett skötselstall... 2
Svar
30
· Visningar
5 764
Senast: Sharonne
·
E
Hästmänniskan Försökt kika runt bland tidigare trådar, men ej hittat riktigt vad som stämmer. Har mer eller mindre bestämt mig för att avliva min...
Svar
5
· Visningar
1 632
Senast: Ramona
·
Anläggning Vi har ett bete med gammal vall, det är i alla fall + 20 år sedan den är insådd. Av den anledningen är det ganska bra och magert bete...
Svar
18
· Visningar
7 551
Senast: Sar
·
K
Hästmänniskan Någon som ska läsa till ridinstruktör på BYS i Skara i höst? Eller någon som har gått den och har ngt att berätta?
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Kojjan
·
Anläggning Jag håller som bäst på att skissa på hur jag vill bygga mitt stall - som skall byggas i en existerande gammal ladugårdsbyggnad - och har...
Svar
13
· Visningar
3 714
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Ska bygga två boxar i ett utrymme där det antagligen stått kalvar nån gång i tiden. Måtten invändigt är 7,93 m x 3,02 m så jag tänkte...
Svar
11
· Visningar
1 919
Senast: Minnie
·
W
Ekonomi & Juridik Vi har precis köpt en gård som vi ska göra om till hästgård. Vi flyttar in om 10 veckor. Bonden som brukar jorden idag har precis...
Svar
3
· Visningar
4 834
N
Hästmänniskan Just nu så är jag väldigt besviken! Jag har en 2 årig halvblodsvalack till salu och i fredags var det en tjej och tittade på honom... 2
Svar
38
· Visningar
6 186
Senast: Sickan
·
C
Ekonomi & Juridik Hej! Det är såhär att jag har vart runt en del och jobbat som hästskötare i Tyskland(mest för internationella hoppryttare) På det... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 248
Senast: Hæst
·
Ekonomi & Juridik Vad sker när distriktsveterinären gör "friskhetskollen" innan export. Vad ingår i den undersökningen? Hästen är redan...
Svar
5
· Visningar
1 781
Senast: wrangler
·
E
Hästmänniskan Det är så här, jag har en unghäst (född 05) ett halvblod, som är mycket dressyr riden. Men inte så mycket hoppad. Hästen har gått med...
Svar
14
· Visningar
2 688
Senast: Ponnytant
·
L
Hästmänniskan Hej :) efter jag gått på gymnasiet på hästhållning så skulle ja vilja bli en sån som jobbar med att ta hand om misshandlade hästar då...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: Liisa
·
M
Hästmänniskan Min kompis letar häst och har bara varit och provat två st hittills. Storhästar båda två. Den ena hästen var supersnäll på ridbanan...
Svar
16
· Visningar
1 740
Senast: Zephira
·
W
Hästmänniskan Det är lustigt med många hästmänniskor att det är nog den största gruppen av skitpratare eller? Det verkar krylla av avundsjuka och... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 042
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Skapar en ny då den förra är så gammal. Vill gärna veta allt om den utbildningen! :idea: Ni som går den nu, hur ser era dagar ut? Hur... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 030
Senast: Spike
·
Hästmänniskan Lite tveksam om var jag skulle lägga detta.. Om man vill köpa ett föl som nu är 3 månader gammalt, vad bör man tänka på att skriva i...
Svar
16
· Visningar
3 429
Senast: Jois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka