Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Men idag fick jag veta något som lät väldigt underligt i mina öron. Slakteriet i Skåne, som varit på tapeten i media rätt flitigt, hyser...
Hästmänniskan
Den 1 september ska jag göra min korsbands operation och jag undrar om det är nån här som har gjort en korsbands operation och hur lång...
Ekonomi & Juridik
Räknas körersättningen annorlunda när jag kört med min bil och min transport någonstans gentemot att det bara vara min bil jag körde...
Ekonomi & Juridik
jag har tänkt att ha lösdrift åt ett russ nu och jag har inte en sån erfarenhet utav lösdrift, så vore snällt om jag kunde få hjälp...
Ekonomi & Juridik
Jag har hittat ett 'kontrakt' / avtal på nätet.
Där står det att ägaren ska stå för veterinär kostnader även hovvård?!
Jag trodde att...
Ekonomi & Juridik
Hej. Jag tog hit min systers häst för en månad sedan från Norge hon ska gå på sommarbete här. Vi fick då betala en deposition på 25% av...
Hästmänniskan
Lägger denna under senior eftersom det egentligen inte är så mkt om ridningen som om känslan att få rida denna häst! Var lite tveksam på...