Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har nyligen flyttat och blivit sambo, trivs superbra, förutom att vi inte får sova på nätterna för Loka... Hon är van vid att... 2
Svar
20
· Visningar
2 190
Övr. Hund Med tanke på de kopiösa mängder ludd jag dammsugit upp idag (fyra separata dammsugningar av hela lägenheten) som borde Ceasar vara...
Svar
8
· Visningar
923
N
Övr. Hund Jo jag tänkte att det kunde vara kul att sy en dragsele till Muffin för det skulle hon säkert gilla att pröva på. Hon gillar att jobba...
Svar
9
· Visningar
6 158
Senast: Haukur
·
Hundavel & Ras jag och min sambo har sedan en tid tillbaka funderat på att skaffa en hund framåt sommaren och vi har mest kollat på fransk bulldog som... 2
Svar
34
· Visningar
3 131
Senast: Ramona
·
K
Övr. Hund Min underbara English Toy Terrier valp Hilda blev 6 mån i dagarna. Tänk vad tiden går snabbt! Här är nya bilder på min lilla fröken:
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Kalinsi
·
S
Övr. Hund ... är nog en blandning mellan tax och cockerspaniel! :angel::love: http://www.youtube.com/watch?v=nkCY44gQB2w (Ignorera mina...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Siritax
·
Hundhälsa Var sitter den mer exakt? Nånstans på halsen antar jag, har googlat efter bilder men hittar inga.
Svar
4
· Visningar
3 763
Senast: Bimbo
·
Övr. Hund Höll på att baxna när jag kolla djursjukhusets pris på kastrering på handhund, över 4000 kr :crazy:, är inte det över normalpris? Det... 2
Svar
28
· Visningar
6 363
Senast: gadriel
·
Hundavel & Ras Hur hittar jag en bra uppfödare? Den hunden vi har nu är en blandis så den är inte från en kennel. Känner att jag vill göra det här...
Svar
17
· Visningar
1 590
Senast: Mitra
·
L
Övr. Hund Har börjat fundera omkring det här med hundar,uppfostran samt flockledare/flockmedlem. Jag har vissa åsikter vad det gäller min egen... 2
Svar
22
· Visningar
2 253
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja äntligen ville solen titta fram i snön=) Hundarna bara älskar att vara ute och busa och skulle nog kunna vara ute hela dagen om de...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hur seriöst är detta ? Hej jag heter Brandi. Jag kommer att vara 3,5 lbs när jag växer upp. Jag älskar att ha roligt och fortfarande...
Svar
9
· Visningar
1 702
Senast: Albertina
·
F
Övr. Hund :grin:Vad är de värsta ni vet när ni är ute och promenerar med hund/hundarna? För tillfället bor vi i utkanten av Lund för att så... 2
Svar
29
· Visningar
1 953
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund ..alltid verkar hända hundägare handlar det här om. Häromdagen klev det in en kille på jobbet med en liten valp av chihuahuatyp i...
Svar
2
· Visningar
752
S
Övr. Hund :crazy: Hjälp nu behöver jag verkligen erat tips och råd. Så in med all info ni har att erbjuda mig och ge mig tips. Har 2 st golden...
Svar
13
· Visningar
4 174
Senast: Zqathan
·
A
Hundhälsa För två veckor sedan hände det som absolut inte fick hända. Min nyss fyllda 7- åriga tik blev helt plötsligt väldigt halt på vänsterbak...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: aenglah
·
L
Övr. Hund Hur gör man? om både jag och sambon har ett varsitt heltidsjobb och jag saknar en vovve i mitt liv? jag känner mig tom och ensam, som... 2
Svar
23
· Visningar
1 783
Senast: Izzie
·
O
Övr. Hund Jag har en fråga angående skydds. Får man köra med vilken ras som helst?:p
Svar
5
· Visningar
872
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Ja riktigt jäkla utskälld blev jag igår. Jag var på väg till jobbet och hade hunden med mig, tung ryggsäck och en påse i handen. Min...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: xDollyx
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo håller på att diskutera hundköp till sommaren. Just nu funderar vi på vad vi ska ha för ras, vi kollar för fullt... 2
Svar
25
· Visningar
2 265
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka