Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund min hund ligger här brevid mig och bara piper och piper! han brukar prata, men inte så här mkt, vi har varit ute 2 ggr redan idag, och...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Ännu en av alla femtioelva trådar om vilken hundras, men förhoppningsvis tycker ni fortfarande det är kul att tipsa om passande... 2
Svar
28
· Visningar
2 648
Senast: Långnos
·
G
Övr. Hund Någon som har varit med om detta, eller liknande? Vad innebär det? Goda/dåliga prognoser? Vad beror det på? Ärftligt? Min tik som bor...
Svar
9
· Visningar
3 203
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nu är våran vovve 16 år plus några månader. Han är pigg för sina 16 år tror jag. Lite stelt har det börjat blivit i bland när han... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 927
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund I huset mitt emot har det flyttat in ett gammalt par med 2 hundar. Dom är såå fina. Men har ingen aning om vilken ras det är. Att det är...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Finns det något specifikt ämne som gamla hundar brukar ha brist på i kroppen? Min gamling är pigg och glad men har lite kämpigt att ta...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Lejonelle
·
M
Övr. Hund Satt och diskuterade jobb idag med en gammal kollega (då jag ev ska byta jobb) och vi pratade om löner. Hon berättade då att hennes...
Svar
3
· Visningar
3 403
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag tänkte höra mig för om nån vet om man kan bli champion om man bara tar småa cert i noge? Jag vet att det är så om man har en hund...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Har ett litet problem, som jag inser kommer att bli till ett stort problem om inget görs. har en tik på 1,5år sen innan.. för 2...
Svar
6
· Visningar
1 176
·
G
Övr. Hund Börjar fundera på om min ena vovve har en naturlig fallenhet för att sniffa sig till mögel. Vid två tillfällen nyligen har han sniffat...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Jag hade en diskussion med en tjej ang. hur många parningar som är normalt att ta på en hanhund som är utlämnad på helfoder. Nån som...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Stämmer det att hundar får vistas i hundgård dygnet runt om man rastar den 1 gång om dagen utanför hundgården?
Svar
6
· Visningar
1 882
U
Övr. Hund Hej har anmält vår 11veckors valp till en valp kurs som börjar på Söndag. Är en kvinna som håller den här i vår kommun för valpar...
Svar
19
· Visningar
3 087
·
Övr. Hund Tips på varma sköna "tränahundhanskar" som är smidiga?
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: startpompe
·
Övr. Hund En kort fråga, inte går man väl in gratis på utställningar om man är medlem i skk?
Svar
3
· Visningar
791
Senast: jassica
·
U
Övr. Hund Hej hittade denna sida via google och tycker den verkar bra. Nu till min fråga. Vi fick hem vår 10 veckor gamla valp Mio här i Måndags...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Hittade dessa bilder i kameran på syrrans hundar, är bara tvungen att visa dem för er! Får jag presentera D! "][/URL] D kan många... 2
Svar
30
· Visningar
1 767
Senast: startpompe
·
Övr. Hund tänkte att vi kunde lätta upp med lite skratt här på hund klassiska fördommar, förutfattade meningar, konstiga åsikter och saker ni... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 611
Senast: MrsScabtree
·
R
Övr. Hund Jag har precis börjat en spårkurs och är, fylld av nyhetens behag, sugen på att någon gång tävla apellen. (vi får väl ser hur det...
Svar
10
· Visningar
4 002
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Just ikväll har jag en billig, nästan gratis, äh hämta honom på studs så är han gratis! :cool: Han har varit utlånad under dagen och...
Svar
17
· Visningar
1 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka