Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras som jag skrev tidigare har vi måsta avliva vår bernersennen..o funderar på ny hund. men rasen är ett stort frågetecken. dottern skulle... 2
Svar
23
· Visningar
2 929
Senast: videnlis
·
Hundavel & Ras Jahapp... mina asikter kan jag slanga in senare, men vill hora era tankar om det har...
Svar
4
· Visningar
2 030
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Jag har gått och kärat ner mej i rasen Cairnterrier (någon här på buke tipsade en tjej om denna rasen, det läste jag ju givetvis...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: annie_
·
Hundavel & Ras Roar mig med att besöka x antal kennlars hemsidor och drömma mig bort lite =) Men jag reagerar på att flera tar valpar på (i mina...
Svar
6
· Visningar
2 236
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Fick förslaget att starta en tråd om riktigt"tuffa" småttingar som gör saker man inte alls förväntar sig av dem. Har en phalene som...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Glimfeather
·
Hundavel & Ras vi har fått ta bort en kär familjemedlem,en bernersennen.:cry: kvar har vi en snart 8 årig tik av blandras...
Svar
10
· Visningar
2 231
Senast: videnlis
·
G
Hundavel & Ras Det finns ju många raser som man själv aldrig skulle komma på tanken att skaffa. Kanske tycker man dom är fula, eller fel temperament... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 365
Senast: Scandi
·
W
Hundavel & Ras Mina föräldrar har börjat leta efter ny hund och har fastnat för just griffon. Är det någon som vet hur hälsan ser ut på dom? Även...
Svar
3
· Visningar
1 364
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Hur vanligt är det med AI i hundaveln? Är det godkänt inom alla raser eller bara inom vissa?
Svar
11
· Visningar
2 410
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras I morgon tisdag ska jag iväg och klippa hunden, och där finns det ett gäng dvärgschnauzervalpar..:eek: Vad behöver jag ha för att...
Svar
6
· Visningar
1 114
L
Hundavel & Ras Hej. Jag är fjorton och ett halvt år och letar efter en egen hund. Vi har en cavve där hemma, men eftersom jag vill träna freestyle på...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: Raderad medlem 94602
·
V
Hundavel & Ras Vad betyder poängen på skottet? Ska kolla upp om min tik är "avelsmaterial" och ska göra MH. Om hon får 4 eller 5 på skottet så är det...
Svar
8
· Visningar
7 494
Senast: Vockenvoll
·
Hundavel & Ras Funderar lite grann på vilka raser som skulle kunna passa mig vid nästa hundköp (inte aktuellt i dagsläget men jag vill hinna läsa in...
Svar
16
· Visningar
1 128
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad är era erfarenheter? Jämför gärna dessa raser med varandra och med schäfern.
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: JosseMandy
·
Hundavel & Ras Är det ngn härinne som har en eller som bara kan berätta lite mer? Jag har alltid gillat deras utseende men vet egentligen inte så mkt...
Svar
4
· Visningar
2 740
Senast: Hjalti
·
Hundavel & Ras Idag har jag äntligen lyckas ta mig iväg på min första utställning. Vovven är tre år så det var verkligen dags... Allt gick otroligt...
Svar
16
· Visningar
4 076
H
Hundavel & Ras Det är så att jag ska sälja min underbara, älskade, fantastiska älsklingsprins till häst eftersom jag är för tung + tidsbrist nu när han...
Svar
18
· Visningar
2 522
Senast: headstrong_
·
Hundavel & Ras Återigen en som behöver hjälp av kloka buke för råd om rasval! :bow: Det jag söker är: En mindre sällskapshund, som ska hänga med... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 547
·
S
Hundavel & Ras Jag har en schäferblandis, supertrevlig tik som jag så gärna skulle vilja ta valpar på! :) Min fråga är vars man kan hitta... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 865
Senast: tesora
·
S
Hundavel & Ras Finns det fler här som har vorsteh? Kan ni inte berätta lite om hur era är, temperament, socialt etc. Jag har en hane (som nog framgått... 2
Svar
27
· Visningar
9 019
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka