Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
som jag skrev tidigare har vi måsta avliva vår bernersennen..o funderar på ny hund.
men rasen är ett stort frågetecken.
dottern skulle...
Hundavel & Ras
Det finns ju många raser som man själv aldrig skulle komma på tanken att skaffa. Kanske tycker man dom är fula, eller fel temperament...
Hundavel & Ras
Hej. Jag är fjorton och ett halvt år och letar efter en egen hund. Vi har en cavve där hemma, men eftersom jag vill träna freestyle på...
Hundavel & Ras
Vad betyder poängen på skottet? Ska kolla upp om min tik är "avelsmaterial" och ska göra MH. Om hon får 4 eller 5 på skottet så är det...
Hundavel & Ras
Funderar lite grann på vilka raser som skulle kunna passa mig vid nästa hundköp (inte aktuellt i dagsläget men jag vill hinna läsa in...
Hundavel & Ras
Är det ngn härinne som har en eller som bara kan berätta lite mer?
Jag har alltid gillat deras utseende men vet egentligen inte så mkt...
Hundavel & Ras
Det är så att jag ska sälja min underbara, älskade, fantastiska älsklingsprins till häst eftersom jag är för tung + tidsbrist nu när han...
Hundavel & Ras
Finns det fler här som har vorsteh? Kan ni inte berätta lite om hur era är, temperament, socialt etc.
Jag har en hane (som nog framgått...