Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En inte så allvarligt tråd så här i coronatider. Ett aprilskämt som en foderleverantör lagt ut på sociala medier. Men jag vete tusan...
Svar
14
· Visningar
1 809
Senast: kalkylita
·
Övr. Hund Är inte nöjd med hundens sele. Upplever att spännena sitter på skuldrorna. Har provat många olika selar men hittar inte rätt. Önskemål...
Svar
10
· Visningar
1 203
·
Hundavel & Ras Hade en dalmatiner hos mig igår, matten hade sökt hjälp för hundmötesproblem. Prickig, två år och med en myrstack i brallan äntrade han... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 838
·
Övr. Hund Burhållning är olagligt. Blir alltid lika beklämd och kan därför inte avstå från att kommentera. 8 9 10
Svar
191
· Visningar
17 712
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vi letar ny bil, och prio ett är ju att det finns bra plats till hunden (retriever) där bak. ;) Prio två är SUV (eller annan bil som man...
Svar
15
· Visningar
1 440
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Min lilla Marvin verkar vilja leva som innekatt :cautious: Nu är han snart ett halvår och ser fortfarande inte vad poängen är med att... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 319
Senast: Valptass
·
Övr. Hund Hej! Håller på att planerar inför framtida planer att göra stallet till hundstall vi har ritat upp och håller på att skissa. Som det...
Svar
1
· Visningar
1 670
Hundhälsa Ja vilken jä*la rubrik det blev :p Men behöver hjälp nu och input från andra kunniga hundmänniskor. Har en 3 årig greyhound/border...
Svar
13
· Visningar
1 467
Övr. Hund Hej alla kloka bukefalister. Behöver er hjälp med bästa sättet att få bort hundgår från kläderna. Min arbetströja ser förfärlig ut då... 2
Svar
34
· Visningar
15 423
Senast: lislolaslo
·
Övr. Hund Ja, hur gör man det? Kan man bara slänga dem i en virkonbalja och sen skölja av? Det är halsband, reflexselar och koppel i tyg.
Svar
5
· Visningar
856
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min unghund är alltid full av bus och hittar på nya saker hela tiden. Han har lärt sig öppna luckor och skåp i sovrummet och köket och...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Senaste åren har jag tyvärr varit bekant med flertalet människor som inte haft något större intresse för sina djur och nu är jag...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Ni som har belgare, vilket fästingmedel använder ni till era hundar? Jag är lite nojig nykär vi går där det är mycket fästingar och...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Scata
·
Övr. Hund Tanken slog mig efter att jag insåg att en inte alls ska gå ut om en blir sjuk i Covid-19. Vilket ju inte är så otänkbart att en blir... 2
Svar
37
· Visningar
3 466
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det är tydligen fästingsommar här vid stugan. Bruce brukar få någon då och då men nu har han fått 7 som satt sig och 3 som krupit på...
Svar
12
· Visningar
1 534
Övr. Hund Viktig info till alla engagerade i SKK-verksamhet: "Inställd klubbverksamhet i SKK-organisationen SKKs centralstyrelse uttalar att... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 713
Senast: Sampi
·
Övr. Hund Hej! Ska köpa mig hundförarbyxor och en snygg jacka nu när jag fyller år. Mamma betalar upp till en viss summa. Har kikat på Engelsons...
Svar
6
· Visningar
1 175
Hundhälsa Min hund hade tidigare en "äta långsamt skål" i plast och jag upptäckte en dag att han hade en irritation på hakan. Jag googlade runt...
Svar
8
· Visningar
2 131
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Vilka grenar du gillar du bäst tillsammans med din hund eller hundar? Brukslydnad Nosework Agillity Lydnadsklasser Rallylydnad... 2
Svar
23
· Visningar
1 420
Senast: fryckan
·
Hundträning Hej! Jag är nu under corona-tider strandad hos min mamma på landet med hennes 2 hundar :) (kunde ha varit värre!) Vi har dock ett...
Svar
6
· Visningar
5 605
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka