Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Startas redan nu :D Söta fröken Bonnys premiär blir nog en inoffare som kommer hållas på gångavstånd från där vi bor i Mars, så det...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
30 134
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hej, jag bor i ett område där jag måste hantera 3–5 lösspringande hundar per vecka. Vissa hundar springer vind för våg utan någon ägare...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 255
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 507
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag är hundvakt åt min väns hundar och jag har mer och mer lagt märke till hur "bitchig " den ena är. Det är två tikar och den andra är...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 699
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag tittade på avsnitt 3 på Maträddarna eller vad det heter, där de tog upp om hur mycket killingar som avlivas varje år då knappt någon...
2
Svar
20
· Visningar
2 173
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa Ebbot har väldigt grova klor och jag är livrädd att klippa honom i pulpan. Han tycker inte att det är super roligt så jag blir lätt...
Svar
3
· Visningar
1 988
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
16
· Visningar
1 746
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Jag vet inte om jag oroar mig i onödan så jag tänkte att jag rådfrågar buke, nybliven hundägare som man är. Har alltså en valp på 4...
Svar
9
· Visningar
5 264
Senast: Hurricane
·
Övr. Hund Hej bukes samlade hundexpertis! Vill börja med en bedjan: Det här är något som är skitjobbigt för mig och jag känner mig som en usel...
Svar
3
· Visningar
2 043
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
35
· Visningar
3 683
Hundhälsa Jahapp. Efter ett par veckor av vaxpropp och ett evinnerligt droppande är gamla damens öron bedömda som hela och rena, men jag har med...
Svar
4
· Visningar
1 427
Senast: Sel
·
Hundhälsa Vi fick kastrera Skrällis förra året vid jul. Våndades en hel del innan beslutet, men han var så jäkla löptokig att hans allergi blev...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: Vassi
·
Hundhälsa 8-årig kastrerad staffe. Upptäckte på lunchpromenad igår att han kissade blod. Dvs först normal långkiss och sedan efter det stänkte han...
Svar
11
· Visningar
3 183
Hundträning Hej buke! Sett att många har fått så himla mycket bra tips och råd här, så jag gör ett försök jag med :) Jag har en 17 månaders...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 225
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Igår den 11/11 fick himlen en ny stjärna :heart Mitt älskade lilla lejon. Modiga lilla hunden. Hunden som fick folk som inte gillar små...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 674
Senast: Soffan74
·
Hundhälsa Såg precis att Svanssons ena stora kindtand spruckit hela vägen upp till tandköttet och jag får inte tag i varken Blå Stjärnan eller min...
Svar
13
· Visningar
4 780
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras Vi funderar ju lite på så småningom skaffa en ny hund, som om ett år eller två kanske. Shetland sheepdog gillar jag, men har alltid...
2
Svar
24
· Visningar
4 161
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag både hör och läser relativt ofta om att vissa raser (t.ex. schäfer) kräver en hård hand i hantering och uppfostran. Jag tycker det...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
26 291
Senast: lbb
·
Övr. Hund Jag var nere i Göteborg i helgen och när vi skulle åka hem så var helt plötsligt både halsband och koppel till cockern försvunnet! Nåja...
2
Svar
30
· Visningar
4 241
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp