Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Vi har så smått börjat fundera på att skaffa en vuxen hund till som sällskap och lekkompis till den vi redan har och funderar på vilken...
Hundavel & Ras
Jag vet att jag följer min rasklubbs etiska rekommendationer samt det som står i SKKs grundregler, men vill även ha koll på kommunens...
Hundavel & Ras
Någon som har tips på hundar som är "allergivänliga"? Vet att pudel och dvärg/mellan schnauzer är ganska okej. Finns det fler?
Söker i...
Hundavel & Ras
jag är en aning sugen på att skaffa en jack russell valp och behöver all matnyttig info av er som äger eller har ägt eller ska skaffa...
Hundavel & Ras
Ja, hur höga är dom?
Min hane på 1,5 år är ca 70 i manken, är det ganska ovanligt eller är det många som ligger så pass mkt över höjden...
Hundavel & Ras
Är det sant att Rottwielers kan födas med stubbsvans? Finns det många individer som bär på det här arvsanlaget? Tycker det är sällan man...
Hundavel & Ras
Hej!
Funderar på dobermann som sägs vara väldigt mammiga och älskar att gosa samtidigt som det är en brukshund. Någon som vet vad som...
Skola & Jobb Allt annat finns det andra yrkesinriktningar som gör så jag ser inget annat än dragningen till rätten att utöva våld vilket är specifikt...