Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund En bekant till mig köpte för ett år sedan en liten rottisflicka. En underbart vacker och trevlig hund! Fick för några dagar reda på att...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: MissDaisy
·
K
Övr. Hund Jag har varit sjuk i två dagar nu, med halsont och feber. Rösten har varit borta, så jag har bara kunnat åstadkomma ett väsande ljud...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: _karamell_
·
Övr. Hund Jag har haft hund i hela mitt liv (Chow Chow och Shih tzu). Nu bor jag och min sambo i ett stort hus och vi känner att vi behöver en...
2
Svar
32
· Visningar
3 815
Senast: Indyhope
·
I
Övr. Hund Dvärg Pincher & Manchester terrier Tjoho! Ville bara kolla lite vad folk har för erfarenheter av dvärg pincher och manchester terrier...
Svar
18
· Visningar
5 404
Senast: kpist
·
Övr. Hund Min hund har en längre tid haft torra trampdynor. Tittade på honom idag när jag klippte klorna och borstade honom att det börjar...
Svar
4
· Visningar
3 869
Senast: Moniq
·
Övr. Hund För en liten stund sen så började Joker att svaja runt med bakdelen, hade ingen riktig koll. Lyfte baktassarna högt och placerade...
Svar
11
· Visningar
1 551
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Hund Vi har för drygt 2 år sedan köpt en Rottweiler från några som hade häst i samma stall som oss. Nelly heter hunden, hon är nu 4 år gammal...
Svar
7
· Visningar
1 755
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ska till vet. om en stund. :( Vovven har grym tandlossning + att jag har hittat stora knölar på halsen. :cry: Det får inte vara cancer...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: marieka
·
Övr. Hund Varför föds vissa raser med vikta öron? Min systers Shiba var sån och dom reste sig inte förrän han var över 2 mån.
Svar
2
· Visningar
868
Senast: martha
·
Övr. Hund Vad i himlens namn är det? Såg en annons på blocket om stumpsvansade rottisar till salu, och det följde med vet.intyg på att de var...
Svar
11
· Visningar
1 680
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Någon här inne som har erfarenhet av den rasen? Planerar inför den dagen då det är dags att skaffa hund igen. Vill ha en mindre ras med...
Svar
9
· Visningar
6 892
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund På senare tid har jag börjat tycka att min valp luktar illa ur munnen. Ingen stark lukt, men den finns där. Jag har kollat igenom munnen...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: ottopotto
·
Övr. Hund Nu har jag varit seriös hundletare i flera veckor och försökt att hitta så mycket information som jag kan om hundrasen. Men så sitter...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Zoya
·
Z
Övr. Hund \"Hot spots\" Är det många som blivit drabbade?? Verkar vanligt denna sommar, pga fukten... En kompis hund ser ut som jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: amalia
·
Övr. Hund Äntligen kom vi oss iväg till veterinären idag. De började med att konstatera att höger armbåge var väldigt stel när man drog bak...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: Mischmasch
·
A
Övr. Hund sen jag skrev ett inlägg här och behövde hjälp ang. min vovve... Ett år sen hon blev sjuk och fick somna in... Ett år av oändlig saknad...
2
Svar
23
· Visningar
1 832
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Nu har jag äntligen anmält mig å jycken till klubben. Det blev en Nybörjar kurs!! Vovven är ju 11 månader och vi missade tyvärr...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: martina
·
G
Övr. Hund De nedre hörntänderna, alltså de långa "huggtänderna", på Selma ser ut att gå upp i tandköttet. Fast det ser inte inflammerat ut. Och...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Mysgrisen
·
M
Övr. Hund visa bilder på era blandraser :) det kan va kul å se hur dom ser ut, vilka drag som slagit igenom osv...
Svar
19
· Visningar
1 333
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Jag har hamnat i en svår situation. När jag var hos veterinären med min hund i fredags upptäcktes en knöl på huvudet, veterinären kände...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp