Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jaha då blir det ett besök hos veterinären på måndag med storkillen... Han har fått en massa utslag på huvudet och kinderna som ser ut...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Aningsfull
·
A
Övr. Hund Åker till veterinären med greyhounden var 8:e vecka eftersom hennes pulpa växer "med klorna" så det går inte att klippa dom själv...Men...
Svar
3
· Visningar
1 541
Senast: whipsy
·
K
Övr. Hund Jag funderar att till hösten para min blandrastik på 4 år. Men har lite funderingar kring valet av hanhunden? Har ni några speciella... 10 11 12
Svar
221
· Visningar
14 562
Senast: cassina
·
Övr. Hund Reagerar era hundar på när ni byter kläder? Jag fick mig ett gott skratt idag när jag och valpen kom hem från stallet. Efter...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Var i väg på valpens första utställning i dag. Hon var jätteduktig. Stressade inte upp sig nåt speciellt av alla hundar och människor...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag har fastnat för just denna ras och vill veta lite mer i fråga... :confused: Hur mycket kostar en sån här hund i mat per månad...
Svar
6
· Visningar
3 749
Senast: Miiip
·
P
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter av den blandrasen? Amerikansk cocker är väl framavlad ur engelsk? Så egentligen är det väl inte mycket som...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: amanboriel
·
T
Övr. Hund vad ska man göra om man klippt av pulpan?? //Louise
Svar
7
· Visningar
2 419
Senast: AnetteJT
·
Övr. Hund Nu behöver jag verkligen expertråd. Kort bakgrund: Vi har en snart sjuårig boxertik som från och till har mer eller mindre...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag vill ha alla objektiva vinklingar och åsikter om detta problem, för numera har det blivit ett problem. Jag har kurser i agility...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Enya
·
Z
Övr. Hund Är det samma ras? har tittar på lite sidor och set verkar som om det blandar namnen lite huller om buller. jack parson terrier till...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Thrandur
·
Övr. Hund Hur länge brukar ni blöta upp fodret åt era valpar? Har en Dobermann valp på 11 veckor snart 12. Han får mat 4ggr per dag. Tacksam för svar.
Svar
6
· Visningar
7 719
Senast: Ebine
·
Övr. Hund ...och då menar jag inte en bra tävlingshund. Jag är för tillfället rejält sjuk och har legat däckad i sängen i tre dagar. Att göra...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Jadzia
·
L
Övr. Hund Hejsan! Hur funkar det med er som har hund och häst? Jag älskar hundar och hoppas på en häst i framtiden. Men hunden vill jag ju inte...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Ferrari
·
K
Övr. Hund En bekant till mig köpte för ett år sedan en liten rottisflicka. En underbart vacker och trevlig hund! Fick för några dagar reda på att...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: MissDaisy
·
K
Övr. Hund Jag har varit sjuk i två dagar nu, med halsont och feber. Rösten har varit borta, så jag har bara kunnat åstadkomma ett väsande ljud...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: _karamell_
·
Övr. Hund Jag har haft hund i hela mitt liv (Chow Chow och Shih tzu). Nu bor jag och min sambo i ett stort hus och vi känner att vi behöver en... 2
Svar
32
· Visningar
3 901
Senast: Indyhope
·
I
Övr. Hund Dvärg Pincher & Manchester terrier Tjoho! Ville bara kolla lite vad folk har för erfarenheter av dvärg pincher och manchester terrier...
Svar
18
· Visningar
5 575
Senast: kpist
·
Övr. Hund Min hund har en längre tid haft torra trampdynor. Tittade på honom idag när jag klippte klorna och borstade honom att det börjar...
Svar
4
· Visningar
4 120
Senast: Moniq
·
Övr. Hund För en liten stund sen så började Joker att svaja runt med bakdelen, hade ingen riktig koll. Lyfte baktassarna högt och placerade...
Svar
11
· Visningar
1 588
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31