Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver tips för att våran hund ska bli välmående än vad hon är idagsläget. Dels är hon överviktig, rätt så rejält i mitt tycke. Sen så...
Svar
17
· Visningar
1 284
Senast: Milosari
·
Övr. Hund En underbar långhårig collie hane!! :love: :love: :love: Så glad!! Sen ska här läggas upp bilder=) Hur många här har collie(s)? Bilder!!
Svar
1
· Visningar
625
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Vår valp är nu 3½ månad och ÄLSKAR att vara ute och gå. Vi vet ju att man inte ska ut och gå för långt med små valpar, men det är så...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Ska överkäkens hörntänder vara placerade framför underkäkens hörntänder för att det ska vara överbett eller räcker det att det är...
Svar
1
· Visningar
973
Q
Övr. Hund Jag har nyss lagt märke till någonting märkligt... Nämligen att Schäfrar nästan för jämnan har munnen öppen och tungan ute. Jämt när man...
Svar
12
· Visningar
1 363
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund Behöver hjälp med tiknamn passande en samojedvalp.Jag har fått total brist på fantasi. :crazy: Skulle ju köpt en vit collievalp från...
Svar
13
· Visningar
4 069
Senast: Meibla
·
P
Övr. Hund Vad e detta och vad används det till? Tredmill för hund upp till 25 kg slumpas bort pga flytt. Kan monteras ner i fyra delar vid...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag brukar gå ut med och passa några vänners blandrastik med jämna mellanrum. Hon är ca ett halvår och tycker det mesta är jätteroligt...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: zeraphina
·
J
Övr. Hund Ungarna fick idag utskällning av Grannen, blir så ledsen! Passar nu en kompis hund, han skäller när vi kommer hem i dörren av glädje...
Svar
7
· Visningar
2 751
Senast: Kassiopeja
·
E
Övr. Hund Jag har en hund som fäller onormalt mycket hår, inte fläckvis utan jämt över hela kroppen, som om han fällde vinterpäls än, han har...
Svar
16
· Visningar
2 048
Senast: Ewa
·
E
Övr. Hund ...långt upp i....! Eftersom jag är aktiv i hästbranschen så har man haft många möten med olika sorters hundraser men kanske...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: THELA
·
Övr. Hund Jag står lite i valet och kvalet nu. Antagligen kommer jag att jobba nästa läsår och då helttid inom skolan. Inte en chans att ha med...
Svar
7
· Visningar
2 783
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Min mamma var ute och gick med vovvarna igår på landet, när en rotweiler kommer rusande. Hon har sett den förrut och den går alltid lös...
Svar
18
· Visningar
1 345
Senast: puman_22
·
K
Övr. Hund Hur gör era hundar? Är dom "väluppfostrade" som min hane och går in i buskar o dyl och gör sina behov eller är dom som min lilla jack...
Svar
19
· Visningar
1 457
Senast: puman_22
·
Övr. Hund Jag har tjänat ihop tillräckligt med pengar för att skaffa en egen vovve. Har redan en colliehanne på 3 år (i höst) tillsammans med min...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Enya
·
Övr. Hund ... Sorry att jag gör så många trådar. Som endel kanske läst så börjar jag bli tveksam till staff, just pga. deras lite hårdare sätt...
2
Svar
25
· Visningar
1 859
Senast: Enya
·
S
Övr. Hund Har ni tips på bra böcker att läsa innan man skaffar valp? Har erfarenhet av att ha valp hemma men det var ett tag sedan så jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: ecssory
·
M
Övr. Hund Japp! äntligen har vi fått hämta lilla Tudde! eller ja, i lördags men jag har inte haft tid att lägga ut bilder förrän idag :smirk...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: LinnéaL
·
C
Övr. Hund Såg att det var någon här på Buke som hade en sådan eller om det är någon som vet något om dem. Kan ni inte berätta lite om dem, jag...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: cherie
·
Övr. Hund Min lilla Elektra är väldigt rolig ibland att studera. Häromkvällen när vi gått och lagt oss så låg hon och pustade och gnydde. Jaha...
Svar
14
· Visningar
1 031
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp