Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Ungarna fick idag utskällning av Grannen, blir så ledsen! Passar nu en kompis hund, han skäller när vi kommer hem i dörren av glädje...
Svar
7
· Visningar
2 755
Senast: Kassiopeja
·
E
Övr. Hund Jag har en hund som fäller onormalt mycket hår, inte fläckvis utan jämt över hela kroppen, som om han fällde vinterpäls än, han har...
Svar
16
· Visningar
2 048
Senast: Ewa
·
E
Övr. Hund ...långt upp i....! Eftersom jag är aktiv i hästbranschen så har man haft många möten med olika sorters hundraser men kanske...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: THELA
·
Övr. Hund Jag står lite i valet och kvalet nu. Antagligen kommer jag att jobba nästa läsår och då helttid inom skolan. Inte en chans att ha med...
Svar
7
· Visningar
2 784
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Min mamma var ute och gick med vovvarna igår på landet, när en rotweiler kommer rusande. Hon har sett den förrut och den går alltid lös...
Svar
18
· Visningar
1 348
Senast: puman_22
·
K
Övr. Hund Hur gör era hundar? Är dom "väluppfostrade" som min hane och går in i buskar o dyl och gör sina behov eller är dom som min lilla jack...
Svar
19
· Visningar
1 458
Senast: puman_22
·
Övr. Hund Jag har tjänat ihop tillräckligt med pengar för att skaffa en egen vovve. Har redan en colliehanne på 3 år (i höst) tillsammans med min...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Enya
·
Övr. Hund ... Sorry att jag gör så många trådar. Som endel kanske läst så börjar jag bli tveksam till staff, just pga. deras lite hårdare sätt...
2
Svar
25
· Visningar
1 862
Senast: Enya
·
S
Övr. Hund Har ni tips på bra böcker att läsa innan man skaffar valp? Har erfarenhet av att ha valp hemma men det var ett tag sedan så jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: ecssory
·
M
Övr. Hund Japp! äntligen har vi fått hämta lilla Tudde! eller ja, i lördags men jag har inte haft tid att lägga ut bilder förrän idag :smirk...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: LinnéaL
·
C
Övr. Hund Såg att det var någon här på Buke som hade en sådan eller om det är någon som vet något om dem. Kan ni inte berätta lite om dem, jag...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: cherie
·
Övr. Hund Min lilla Elektra är väldigt rolig ibland att studera. Häromkvällen när vi gått och lagt oss så låg hon och pustade och gnydde. Jaha...
Svar
14
· Visningar
1 031
Senast: glee
·
Övr. Hund Hur långt i förväg har ni planerat när ni har skaffat hund och hur långt framåt har ni tittat? Både jag och min sambo har mycket...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Har funderat fram och åter på om tiden för valp börjar mogna. Skall studera till hösten vilket innebär 4 år av mer flexibelt liv än när...
Svar
12
· Visningar
1 070
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har en snart 2-årig Boxertik som jag gärna vill ut i brukssvängen med.. det jag tror skulle passa min hund bäst är sök, men jag vill...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Kassiopeja
·
G
Övr. Hund Jag funderar på att anmäla Selma till en valpklass om 2 månader.. Även om vi inte ska ställa ut så seriöst är det väl iaf bra...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: Indiana_Jones
·
Övr. Hund På lördag får vi åka och hämta vår lilla goding Milla!!! Visst är hon söt :love:
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund att ge upp? nu är jag inne i en period där jag funderar mycket över min tiks framtid. har hon någon? finns det någon chans att hon...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag har ett problem med min hund och våran bil. Vi hade tänkt bila runt i sommar men det verkar som om vi får avstå från planerna p.g.a...
Svar
9
· Visningar
2 080
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Hund Man har ju hört ditt och datt om dessa sköra små varelser. :love: Att dom inte kan sitta i en soffa med risk för att trilla och göra...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: Phiiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp