Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund ..ni kanske vet var jag kan hitta ett fodrat fast halsband? Selma har nästan ingen päls på halsen och väldigt tunn hud. Hon fick ju...
2
Svar
32
· Visningar
1 737
Senast: kpist
·
Övr. Hund här kommer en liten sommarhälsning från oss! nån mer som har sommarhälsningar att dela med sig av? :)
Svar
4
· Visningar
790
Senast: kvarngården
·
Övr. Hund Var och tittade på samojed bebisarna i lördags och jag längtar verkligen tills jag får hem min lilla snutt.. :love: Dom var inte mer än...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Ge gärna förslag på sådan. Vill inte ha pudel, men kan ev. tänka mig en curly.
Svar
7
· Visningar
2 178
Senast: Kassiopeja
·
H
Övr. Hund Jag har nyss köpt en Salukitik, ganska liten. Ger Royal Canin valpfoder för stora hundar +26 kg. Är det fel?? Läst att dom väger ca...
Svar
2
· Visningar
2 072
Senast: Happy
·
Övr. Hund Det finns vad jag vet två sätt (?) att utfodra en hund. Då som ger maten på bestämda tider och de som låter hunden äta när den vill/har...
2
Svar
28
· Visningar
3 121
Senast: ika77
·
K
Övr. Hund Skulle vara kul att vet alite om era hundar: *kostnad *ras *ålder när ni köpte den
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 250
Senast: Qvip
·
  • Låst
Övr. Hund Ni som pratar med djur (kanske fel ställe att lägga tråden) märker ni nån skillnad på att prata med hund, katt eller häst eller nåt...
Svar
12
· Visningar
2 040
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket en veterinärbes. av hund kostar ungefär?
Svar
2
· Visningar
2 143
Senast: zeraphina
·
S
Övr. Hund eller hur det stavas. någon som har en. hur är dom i tempramentet?psyket? lättlärda?? skulle ni rek den rasen?? berätta gärna om era...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: cassina
·
J
Övr. Hund Igår opererades ett av vår tiks öga bort pga en katt rev henne i ögat för ett par månader sedan. Ögat gick inte att rädda utan den enda...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Behöver tips för att våran hund ska bli välmående än vad hon är idagsläget. Dels är hon överviktig, rätt så rejält i mitt tycke. Sen så...
Svar
17
· Visningar
1 282
Senast: Milosari
·
Övr. Hund En underbar långhårig collie hane!! :love: :love: :love: Så glad!! Sen ska här läggas upp bilder=) Hur många här har collie(s)? Bilder!!
Svar
1
· Visningar
624
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Vår valp är nu 3½ månad och ÄLSKAR att vara ute och gå. Vi vet ju att man inte ska ut och gå för långt med små valpar, men det är så...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Ska överkäkens hörntänder vara placerade framför underkäkens hörntänder för att det ska vara överbett eller räcker det att det är...
Svar
1
· Visningar
968
Q
Övr. Hund Jag har nyss lagt märke till någonting märkligt... Nämligen att Schäfrar nästan för jämnan har munnen öppen och tungan ute. Jämt när man...
Svar
12
· Visningar
1 361
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund Behöver hjälp med tiknamn passande en samojedvalp.Jag har fått total brist på fantasi. :crazy: Skulle ju köpt en vit collievalp från...
Svar
13
· Visningar
4 067
Senast: Meibla
·
P
Övr. Hund Vad e detta och vad används det till? Tredmill för hund upp till 25 kg slumpas bort pga flytt. Kan monteras ner i fyra delar vid...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag brukar gå ut med och passa några vänners blandrastik med jämna mellanrum. Hon är ca ett halvår och tycker det mesta är jätteroligt...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: zeraphina
·
J
Övr. Hund Ungarna fick idag utskällning av Grannen, blir så ledsen! Passar nu en kompis hund, han skäller när vi kommer hem i dörren av glädje...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp