Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur långt i förväg har ni planerat när ni har skaffat hund och hur långt framåt har ni tittat? Både jag och min sambo har mycket...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Har funderat fram och åter på om tiden för valp börjar mogna. Skall studera till hösten vilket innebär 4 år av mer flexibelt liv än när...
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har en snart 2-årig Boxertik som jag gärna vill ut i brukssvängen med.. det jag tror skulle passa min hund bäst är sök, men jag vill...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Kassiopeja
·
G
Övr. Hund Jag funderar på att anmäla Selma till en valpklass om 2 månader.. Även om vi inte ska ställa ut så seriöst är det väl iaf bra...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Indiana_Jones
·
Övr. Hund På lördag får vi åka och hämta vår lilla goding Milla!!! Visst är hon söt :love:
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund att ge upp? nu är jag inne i en period där jag funderar mycket över min tiks framtid. har hon någon? finns det någon chans att hon...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag har ett problem med min hund och våran bil. Vi hade tänkt bila runt i sommar men det verkar som om vi får avstå från planerna p.g.a...
Svar
9
· Visningar
2 080
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Hund Man har ju hört ditt och datt om dessa sköra små varelser. :love: Att dom inte kan sitta i en soffa med risk för att trilla och göra...
Svar
4
· Visningar
1 347
Senast: Phiiaa
·
Övr. Hund Vad i ******* kan inte folk hålla sina hundar kopplade för? För tio dagar sedan blev mina hundar attackerade av en lösspringande...
Svar
16
· Visningar
1 638
Senast: MDusty
·
Övr. Hund Är det någon som har den? Hittade ingen på deras hemsida. Och sen tänkte jag fråga om det här: Torkat fågelkött, majsmjöl, ris...
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund En kompis till mig har precis inhandlat ett litet radhus med tillhörande liten trädgård. Men kruxet är att hon fick sätta upp staket för...
Svar
11
· Visningar
1 837
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Hund Jag och sambon ska åka och kika på golden valpar på torsdag och vill ha lite tips på vad man ska tänka på när man ska välja ut en...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Våra nyinflyttade grannar hade med sig väldens läckrast hund! (tycker jag!) STOR som ett hus va han! :) Frågade va d va för blandning...
Svar
15
· Visningar
9 878
Senast: Modig_Korn
·
C
Övr. Hund Hur gör man egentligen? Var mäter man? Om vi tar storleken 50 för exempel. Är det 50cm från innersta hålet till spännet??? Jag har...
Svar
17
· Visningar
4 490
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en kompis som påstår att jakthundar får vara lösa under jaktsäsong. Även fast man inte jagar med dom? Alltså, koppeltvång sträcker...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Jag trodda att jag tagit mig vatten överhuvudet när jag tackade ja till den här valpen.Hon var illa däran.och behövde så otroligt...
Svar
18
· Visningar
1 280
Senast: Qodrofenia
·
3
Övr. Hund Hej, äntligen har vi köpt en digitalkamera så nu ska ni få se en tjusig kille i hans bästa år, 5... ok.. hur i hela fridens namn får...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: horselove
·
J
Övr. Hund Härligt med sommar och sol !!!!... kan man en något annnat en må bra :banana:tittar ut och strålade väder tänker till baka FFYYYY...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: jimmi
·
Övr. Hund vad tror ni, mamman är labrador + pointer och pappan är engelsk setter + collie? Är det en helt galen bland´ning eller tror ni det kan...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 971
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund hon har ju haft hornhinne inflammation, cherry eye, och nu senast några svängar ögoninflammationen, men idag e hon så gott osm blind...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp