Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Syrrans Akita hane försvann igår vid lunch och har inte kommit tillbaka ännu. Vad ska man göra??? Vi har ringt polisen, lokalradion...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: martha
·
H
Övr. Hund \"lekskäller\" Hur lär man av vovven att INTE skälla när hon uppmanar till lek? Hon kan tex lägga en pinne eller något annat skojjigt...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Heira
·
Övr. Hund Har jag gjort bort mig nu? Har funderat ett längre tag på en valp och nu dök det upp ett erbjudande som jag inte kunde säga nej till...
Svar
18
· Visningar
1 581
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Liten uppdatering på hur han ser ut nu :)
Svar
16
· Visningar
1 120
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har haft hund i många år, alltid tikar. Av någon anledning har det blivit så. Har ingen erfarenhet av hanhundar. Funderar...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: cassina
·
I
Övr. Hund Tjohooo! Är det någon mer här som har en Eurasier? Hade vart skoj att höra lite hur era hundar är till sättet? Finns ju inte så många...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Kilauea
·
Y
Övr. Hund Min hund \"storknar\" är det ok eller? \"Orolig\" Vår jämthundshane på 6 år får "anfall" ca en gång per dag när han liksom håller på...
Svar
17
· Visningar
2 601
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Tror att en av våra hundar har fått det eftersom deras vatten var slut i morse och hunden är uppsvullen samt bajsar lite väl mycket. Men...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Modig_Korn
·
G
Övr. Hund ..ni kanske vet var jag kan hitta ett fodrat fast halsband? Selma har nästan ingen päls på halsen och väldigt tunn hud. Hon fick ju...
2
Svar
32
· Visningar
1 741
Senast: kpist
·
Övr. Hund här kommer en liten sommarhälsning från oss! nån mer som har sommarhälsningar att dela med sig av? :)
Svar
4
· Visningar
790
Senast: kvarngården
·
Övr. Hund Var och tittade på samojed bebisarna i lördags och jag längtar verkligen tills jag får hem min lilla snutt.. :love: Dom var inte mer än...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Ge gärna förslag på sådan. Vill inte ha pudel, men kan ev. tänka mig en curly.
Svar
7
· Visningar
2 180
Senast: Kassiopeja
·
H
Övr. Hund Jag har nyss köpt en Salukitik, ganska liten. Ger Royal Canin valpfoder för stora hundar +26 kg. Är det fel?? Läst att dom väger ca...
Svar
2
· Visningar
2 074
Senast: Happy
·
Övr. Hund Det finns vad jag vet två sätt (?) att utfodra en hund. Då som ger maten på bestämda tider och de som låter hunden äta när den vill/har...
2
Svar
28
· Visningar
3 129
Senast: ika77
·
K
Övr. Hund Skulle vara kul att vet alite om era hundar: *kostnad *ras *ålder när ni köpte den
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 253
Senast: Qvip
·
  • Låst
Övr. Hund Ni som pratar med djur (kanske fel ställe att lägga tråden) märker ni nån skillnad på att prata med hund, katt eller häst eller nåt...
Svar
12
· Visningar
2 041
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket en veterinärbes. av hund kostar ungefär?
Svar
2
· Visningar
2 144
Senast: zeraphina
·
S
Övr. Hund eller hur det stavas. någon som har en. hur är dom i tempramentet?psyket? lättlärda?? skulle ni rek den rasen?? berätta gärna om era...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: cassina
·
J
Övr. Hund Igår opererades ett av vår tiks öga bort pga en katt rev henne i ögat för ett par månader sedan. Ögat gick inte att rädda utan den enda...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Behöver tips för att våran hund ska bli välmående än vad hon är idagsläget. Dels är hon överviktig, rätt så rejält i mitt tycke. Sen så...
Svar
17
· Visningar
1 283
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp