Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tur för min lillkille att han är så underbar..nu har jag (nästan) förlåtit honom för rosettsabotaget. :p
Svar
6
· Visningar
780
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Det är ingen som nappat på att passa min hund på dagarna när jag pluggar, och det ser ut som om jag måste ta ett hastigt beslut att låna...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Mykatt
·
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter kring gatuhundar? Känner ni någon eller har ni själv kanske en hund som adopterats från utlandet? Har...
Svar
16
· Visningar
1 980
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Nu får ni gissa vilka raser min vovve har i sig. (jag kan ha avslöjat det tidigare men ni som vet får inte gissa :D)
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Eftersom jag har fått oönskade husdjur :mad: i klädkammare och skafferi så måste de saneras med Radar/Antisekt. Jag är jätteorolig att...
Svar
1
· Visningar
6 449
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Gissa vad min skrutt till valp har gjort? Han har tuggat sönder sin fina, fina BIM rosett :cry: som jag var så stolt över... :cry...
Svar
12
· Visningar
987
·
X
Övr. Hund Jag är lite sugen att skaffa hund när vi har flyttat till den andra lägenheten. Jag undrar om ni har tips på ngn bra "lite mindre"...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: evis
·
Övr. Hund Jag har haft problem med den tidigare ägaren till min hund. Och i dag tröttnade jag. och ringde hundregistret själv. Människan som jag...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Nu är det så att vi håller på att renoverar hemma. Det ligger mycket saker överallt och det är otroligt mycket som är borta. Detta har...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: replica
·
G
Övr. Hund Hunden & lillebror Det är lite problem med min hund och min lillebror. När hon hittar på något bus och han säger åt henne respekterar...
Svar
2
· Visningar
802
·
M
Övr. Hund vi har lite problem här hemma med våran 4 månaders valp (engelsk springer spaniel) för det första så drar han himla mycket i kopplet...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Var registrerar man blandrashundar?
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Qodrofenia
·
G
Övr. Hund Idag var jag med min hund på ett såkallat "hund bad", ett ställe där alla får ta med sig sina hundar och bada tillsammans med.. Min... 2
Svar
21
· Visningar
1 792
Senast: Guatemala
·
S
Övr. Hund Någon utställningskunnig som vill förklara för mig vad dessa förkortningar som står framför min valps föräldrars namn betyder? Pappa...
Svar
16
· Visningar
1 216
Senast: KickiH
·
Övr. Hund detta fackspråk... få verkar kunna men alla pratar på. idag fick jag reda på att min tik har stor dådkraft, vilket är väldigt positivt...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Har blivit erbjuden att få en dogo argentino, 1½ år, hanhund som inte fungerar i den hundflock han är i nu, en flock på 7 individer av...
Svar
17
· Visningar
2 000
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på hur de fungerar i relation till varandra. T.ex den ena är bra på spår medan den andra är värdelös men bättre på... 2
Svar
27
· Visningar
2 635
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Var idag vid havet med min hund. Självklart var vi på hundbadet. Jag hade honom kopplad hela tiden eftersom det var en del andra hundar...
Svar
5
· Visningar
1 559
Senast: Guatemala
·
F
Övr. Hund Några av våra vänner har köpt en liten valp, när min tik fick träffa valpen så började hon maniskt att slicka valpens öron, hon brydde...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: FiaOchSaffe
·
B
Övr. Hund Här kommer lite bilder på mitt lilla charmtroll Teo som nu är 6månader,och jag kan inte förstå hur fort det har gått. Känns som om det...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Elwis_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka