Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Jag och sambon ska åka och kika på golden valpar på torsdag och vill ha lite tips på vad man ska tänka på när man ska välja ut en...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Våra nyinflyttade grannar hade med sig väldens läckrast hund! (tycker jag!) STOR som ett hus va han! :) Frågade va d va för blandning...
Svar
15
· Visningar
9 880
Senast: Modig_Korn
·
C
Övr. Hund Hur gör man egentligen? Var mäter man? Om vi tar storleken 50 för exempel. Är det 50cm från innersta hålet till spännet??? Jag har...
Svar
17
· Visningar
4 490
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en kompis som påstår att jakthundar får vara lösa under jaktsäsong. Även fast man inte jagar med dom? Alltså, koppeltvång sträcker...
Svar
12
· Visningar
1 349
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Jag trodda att jag tagit mig vatten överhuvudet när jag tackade ja till den här valpen.Hon var illa däran.och behövde så otroligt...
Svar
18
· Visningar
1 282
Senast: Qodrofenia
·
3
Övr. Hund Hej, äntligen har vi köpt en digitalkamera så nu ska ni få se en tjusig kille i hans bästa år, 5... ok.. hur i hela fridens namn får...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: horselove
·
J
Övr. Hund Härligt med sommar och sol !!!!... kan man en något annnat en må bra :banana:tittar ut och strålade väder tänker till baka FFYYYY...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: jimmi
·
Övr. Hund vad tror ni, mamman är labrador + pointer och pappan är engelsk setter + collie? Är det en helt galen bland´ning eller tror ni det kan...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 973
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund hon har ju haft hornhinne inflammation, cherry eye, och nu senast några svängar ögoninflammationen, men idag e hon så gott osm blind...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Hund jag blir så förbannad... :mad: min syster var idag ute med min dvärgschnauzertik på just ett år. Hon (hunden) brukar leka med en annan...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Jangvik
·
F
Övr. Hund Nu är min hund ca 13 månader och det har varit upp och ner sedan han visade första tecknet på könsmognad. Vid 8 månaders ålder började...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Jadzia
·
K
Övr. Hund Min 15 åriga jack russell gick igenom en juvertumöroperation med gott resultat för ett par veckor sedan och hade precis återhämtat sig...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: kvarngården
·
X
Övr. Hund Heh, ja det är jag de :) :cool: Nån mer schäfer tokig ? :idea: Lägg in en bild på era sweeties :bow: Här är min goding. . bilden är...
Svar
10
· Visningar
868
Senast: Meibla
·
V
Övr. Hund juhupp, jag har då vart hundvakt ett par dar "Ja, Ami löper ju ...eller har löpt men det har nog gått över" -va bra ,sa jag -för då kan...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Francess
·
L
Övr. Hund Var ute på promenad då plötisligt en stor schäffer likande blandning hoppar över ett staket och anfaller min labbe. Min hund försvarar...
Svar
11
· Visningar
4 220
Senast: Liten_men_tuff
·
K
Övr. Hund I två dagar alltså. *phu* :crazy: Stackars min lilla bäbis. Fick tid på Strömsholm idag och var där vid 17.00. Efter att veten kollat...
Svar
14
· Visningar
998
Senast: KaZa
·
K
Övr. Hund Har min första lediga dag på evigheter och tänkte sova tills jag vaknar och sedan mysa med hundarna i sängen minst ett bra tag. :)...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Vaknade imorse av ett helt hus fullt av hunddiarré. Mysigt värre *INTE* Städade upp det och försökte förklara för Bork att han inte...
Svar
15
· Visningar
7 983
Övr. Hund Har blivit erbjuden en hund, om jag vill ha den. Det är en jättetrevlig goldenhane på lite över 1år. Han är renrasig (=alla papper)och...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: _karamell_
·
K
Övr. Hund Själv är jag ganska säker på att hund nummer två blir en svart storpudelhane :love:. Efetrsom min nuuvarande stjärna är blandras kan det...
2
Svar
32
· Visningar
2 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp