Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund hej,jag har en golden på snart 9år,som vi köpte ett fästing halsband till,som heter scalibor,han verkar klia sig av den,och vi undrar om...
Svar
13
· Visningar
2 426
Senast: glee
·
Övr. Hund Hej! Min hund vill hellre ligga nedanför altanen i gräset än på altanen. Han får gärna ligga i gräset för mig men problemet är att han...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Francess
·
M
Övr. Hund Min söta Weaten terrier :love: Freddy från sidan Freddy sitter Freddy i luften
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Maria_K
·
A
Övr. Hund Hej,jag har en golden som blir 9år i november,jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er som har äldre golden för att jämföra och...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Angela
·
J
Övr. Hund ...i Avesta. Bland alla 2500 hundar som ska dit, borde det statistiskt sett vara någon mer härifrån?!?! För mig och vovvan är det bara...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Jejjen
·
T
Övr. Hund Jo jag skulle bara skriva lite om det där med SM. Visst är det synd att vi inte kan komma. Båda mina hundar var ju inkvalade både i...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Mammadutt
·
C
Övr. Hund Jag vet att flera här inne har gjort det. Hur har ni gjort den första tiden? (efter 8v.) Har ni låtit tiken och valpen vara ihop hela...
Svar
7
· Visningar
1 774
Senast: ChristinA
·
R
Övr. Hund Till två hundar på ca 25-30 kg styck Eller iallafall till den ena Hur mycket kostar det ca (med ett medelbra märke och så) jämfört med...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Om lite mindre än två veckor är det dags! Då får vi hämta hem vår lilla dalmatinerflicka! :love: Det ska bli spännande och se vad...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: kjelin01
·
Övr. Hund Nu ska jag ju inte skaffa hund direkt sådär, men nån gång i framtiden när jag har egen lägenhet och sådär skulle en vovve sitta fint...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Duvan
·
Övr. Hund vi har haft en händelserik helg... tidigare idag trodde jag att min hund skulle dö mitt framför ögonen på mig. vi badade (ehh... DE...
Svar
18
· Visningar
3 671
Senast: Milosari
·
Q
Övr. Hund Schäfern ska ju jobba, så långt hänger jag med, men spelar det någon roll VAD den jobbar med. Kan man t.ex. ha hunden som gårdshund, då...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Queen
·
G
Övr. Hund Nu till helgen går SM i lydnad och agility i Kumla. Är det någon som skall dit? Jag skall förhoppningsvis dit, Ozzy är eller har varit...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund I söndags morse ringde en granne för att tala om att Ester var hemma hos dem. Vi brukar haspa upp dörren när hundarna vaknar så att de...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det någon här som har/haft en sådan? Vi har blivit erbjudna en hanvalp med mycket fina meriter både exteriört och jaktligt. Men, jag...
Svar
6
· Visningar
7 064
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Ni kanske är extremt skittrötta på den här diskussionen men jag är jobbig nu och drar upp den igen... Har märkt att jättemånga skaffar...
2
Svar
23
· Visningar
3 809
Senast: ika77
·
K
Övr. Hund någon som va där? å med vad? å hur gick det?
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Druvan
·
P
Övr. Hund Nu är det så att jag undrar vilka annons-sidor man kan tänkas hitta dom seriösa hundköparna. Nu förstår även jag att dom oseriösa kan...
Svar
11
· Visningar
1 668
Senast: kjelin01
·
T
Övr. Hund Här har ni vårat odjur! Visst har han vuxit upp till en riktig snygging :love: Skulle vara kul att se fler jämförelsebilder på era...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Milosari
·
I
Övr. Hund hur får man bort skällandet från en hund? hon har skällt ända sen hon var bebis och vi har försökt att få bort de lika länge. hon...
Svar
13
· Visningar
1 364
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp