Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Läste detta på zoonen.com idag och ville bara sprida det vidare. Jäkla människor som gör sådant här. Även utekatter kan ju förolyckas av...
2
Svar
20
· Visningar
1 838
Senast: kpist
·
Övr. Hund Någon som vet när det startar på lördagen samt hur mycket det kostar? //a
Svar
5
· Visningar
1 033
B
Övr. Hund Vilka ska dit tänkte man kunde ha en liten buketräff där om inte=)
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Blobas
·
V
Övr. Hund vi föder upp hundar finsk spets samt schäfer, här är några bilder på våran rekordkull som vi fick med våran hund Cindy (valparna blir 5...
2
Svar
20
· Visningar
2 256
Senast: vide
·
Övr. Hund Tiken har börjat bli lite, lite orolig och har bytt sängplats. Velar lite fram och tillbaka om vart hon ska ligga osv. Tempen är inte...
Svar
19
· Visningar
1 015
Senast: KaZa
·
E
Övr. Hund är det någon som har nån erfarenhet uttav detta foder :confused: fick höra av en uppfödare att detta är ett mkt bra foder och hon ger...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Sony
·
C
Övr. Hund Finns det något effektivt hjälpmedel vid skälliga hundar? Har läst för och nackdelar om antskäll med citronella olja.Finns något annat...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Isis
·
Övr. Hund Har tappat pappret dumma jag, har axilur vet 10% mixtur. Nån som vet hur jag ska dosera till 4-kilos vuxen pudel? minns inte exakt :(
Svar
7
· Visningar
774
Senast: KaZa
·
G
Övr. Hund ... att ligga på mjukt underlag och sova? Jag har en border hanne som är så envis. Han vill inte ligga där jag lägger ut mjuk...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Lindaslycka
·
Övr. Hund Kan man blanda? Vi får välja mellan pest eller kolera. Homeopatmedicinerna vi provat har läkt eksemen, men allmäntillståndet har ändå...
2
Svar
29
· Visningar
6 240
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Jag har en liten fråga som jag hoppar att nån kan svara på: jag har en gammal hund som börjar bli lite öm i bakdelen. jag funderar på...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: goamarie
·
Övr. Hund Gerard O\' Shea Någon som har några åsikter om honom? Har anmält mej till en ringträning för honom i juli och vill höra allt som finns...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: Bullie
·
L
Övr. Hund vi har fått problem med en människa i närheten. För en period ringde det en människa och gapade och skrek elakheter och förolämpningar i...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: lenizen
·
Övr. Hund Går med min lilla hund på valpkurs (1 gång kvar) och försöker träna lite hemma. Inget avancerat det vanliga, typ sitt,stanna osv. Saken...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Hur ska jag lära min hund att komma när jag ropar på honom när han är lös. Det är lite till och från är det gäller att komma när jag...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: KaZa
·
P
Övr. Hund Min jycke å sambon har aldrig kommit överens. Detta trots att hunden vuxit upp här sedan valp. Jag vet att hund svarar upp mot sambon...
2
Svar
28
· Visningar
2 445
Senast: malgerud
·
E
Övr. Hund Är det nån som testat den där mirakelkammen Coat King eller Kingcoat som vissa kallar den! Det ska vara en kam som tar underullen mycket...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Duvan
·
I
Övr. Hund de e min "lilla" vovve :D hon är 9 månader och en blandning mellan boxer å schäfer. e hon inte sööööt? :love: klicka här så ser ni...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: prince77
·
MH
Övr. Hund Ska göra mentaltest med grabben i sommar, jättekul tycker vi. Uppfödaren kommer vara med, och det känns bra eftersom jag aldrig varit...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Lilla Troja som vi fick hem i förrigår gör ENORMA framsteg. Jag är imponerad! :eek: Hon har anpassat sig jättebra - busar, leker och är...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp