Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var det nån mer som läste artikeln i Hundsport om berikning? För mig var den mycket tänkvärd! Doris har ju varit hundgårdshund och har...
Svar
9
· Visningar
1 478
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund haha! skulle övningsspringa med systers vovve Diesel (Grand danois) idag... det gick inge bra.. Som vanligt fick han lite damp o ville...
2
Svar
27
· Visningar
2 032
Senast: skejtgrl
·
E
Övr. Hund Kan ni ge mig tips på råd att ge min mamma? Eller bara vad jag ska säga när hon tar upp ämnet. Jag vill ju inte vara negativ, utan kunna...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Tycker ni att det är okay att ha två hundar, säg modell större, i en normalstor 2:a? Det borde ju bli ganska trångt (:confused:)
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: Sablar22
·
Q
Övr. Hund Varför har hunden hela huvudet och nosen riktad rakt upp när de ylar, varför står de t.ex. inte och tittar ner i marken? Varför börjar...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Queen
·
B
Övr. Hund Fast denna gång me små hundar. Hundar under 40 cm tänkte jag. Var på prommis i går men det var bara stora hundar nästan och det vart en...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Blobas
·
Övr. Hund Ska göra ett MH men min vovve nu i augusti men jag har ett par frågor! Läste på någon hemsida där det beskrevs hur det går till, där...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Min syster har köpt en pudelvalp som hon ska ta hem om några veckor. Det är en svart tik som blir antingen dvärg- eller liten...
2
Svar
22
· Visningar
12 420
Senast: Betsy
·
M
Övr. Hund Vi ska ju få hem våran springer spaniel valp veckan innan midsommar... han är nu snart 4 veckor (tisdag) det blir med 95% säkerhet den...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Det är tydligen miljövänligt, av naturliga oljor. Funkar det? Jag har ibland använt Front Line och det funkar ju jättebra, men eftersom...
Svar
13
· Visningar
3 190
Övr. Hund Jag kan ju absolut inget om hundar och vill veta hur jag ska göra. Min systers valp har en förmåga att bitas och han börjar bli bättre...
Svar
5
· Visningar
4 865
Senast: Björk
·
Övr. Hund Jahapp, så var det tydligen dags igen för en ny omgång av 'Någon Däruppe har tråkigt och bestämmer sig för att se hur mycket elände man...
Svar
11
· Visningar
1 839
G
SKK
Övr. Hund Jag har precis blivit medlem så jag har inte så stor koll... Är man medlem i sin länsklubb eller går man med i den också? :confused:
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Vad fick er att börja med BARF? Är det någon som fått positiva effekter vad det gäller allergi eller annat? Mest bara nyfiken. Vår...
2
Svar
37
· Visningar
2 606
Senast: Sol
·
Övr. Hund på bild! BIRK = Bira = birger = Labbe 1,5 år Bira och morran Närbild vad e d?
Svar
3
· Visningar
638
Senast: Pegija1
·
Övr. Hund nu hoppas jag man iaf kan visa bilderna på detta viset ;) annar ger jag upp :p Milo han är nu 16 veckor (17 på söndag :p) på dom...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: panaccea
·
K
Övr. Hund Vet. ska plocka bort ljuvertumörer på henne......Fy, vad nervöst det är.....*inga naglar kvar*. Det var hemskt att lämna henne i...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Någon i Västerås med hund som är sugen på att följa med på långpromenad längs bruksleden (från skälby) imorgonkväll? Vi är ett litet...
2
Svar
34
· Visningar
1 975
Senast: Blobas
·
S
Övr. Hund http://vovve.net/i/Hundforum/12/12782-1.jpg
Svar
16
· Visningar
1 546
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Min valp hade grovtarmsinflammation för två månader sedan. Han hade så diarré och tyckte att livet var urtrist. Nu har han fått diarré...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Neisti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp