Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hej alla! Min tik, som nu är parad för 2 veckor sen, har börjat få vitgula flytningar, dom luktar inget och hon är som vanligt i...
Svar
2
· Visningar
5 149
Senast: thereseSvensson
·
Övr. Hund Min mammas schäfer hane har nu för 2 gången fått rävskabb. Hur länge smittar det? Vi skulle upp till dom på midsommar. jag vill inte att...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: popplisa
·
L
Övr. Hund JAg har för mig att det var på tal om det skulle införas men blev det något av det? Eller det kanske redan finns? (Det bara slog mig nu...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: raven_82
·
F
Övr. Hund Var hittar man hundinstruktörutbildningar? Jag letar men hittar inget :confused:
Svar
5
· Visningar
907
Senast: KaZa
·
J
Övr. Hund Min 6 mån valp har plötsligt levt rövare i lägenheten när hon var ensam i ca 45 min. Ensamträningen har gått bra fram tills idag. Hon...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Jejjen
·
S
Övr. Hund Har fått en underbar hund av rasen Akita och undrar om det är någon mer här som har en sån? Det är en 3 årig tik som kom från USA för 2...
2
Svar
20
· Visningar
2 153
Senast: Qodrofenia
·
F
Övr. Hund Hur funkar det egentligen? Passar man hunden hemma hos ägarna eller hemma hos sig själv? Eller det bestäms över mail/tele? (Dum fråga...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund Vart reggar man sin blandras? Är SBL (Blandis) ett "riktigt" register eller är det som skäckföreningen- mer en intresse förening? Jag...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: martha
·
Q
Övr. Hund Folk som inte kan hantera en hund ska heller inte ha någon :mad: Tack vare alla oansvariga hundägare så har de förstört för många andra...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 933
Senast: Little_CiS
·
M
Övr. Hund i österbybruk under pingsthelgen??
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Nebraska
·
K
Övr. Hund Nu har jag letat och letat, men hittar ingen information alls. Jag har precis gått klart en utbildning där läraren äger x antal hundar...
Svar
7
· Visningar
1 608
Senast: JTP
·
Övr. Hund När och hur har ni börjat träna lite lätt lydnad mer era valpar? :) Vi har en liten vilding på 10 veckor (imorgon) hemma nu...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Eftersom jag fortfarande inte fått tag på jobb i sommar p ga div anledningar har jag lite smått börjat fundera på att vara dagmatte...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: kpist
·
Svar
2
· Visningar
805
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Nä, inte mina! En kollega ska hjälpa sin bror att omplacera sin staffe-hane som han inte har tid med pga för mycket jobb. Hundens ägare...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Jag vet att Fisk Fågel Fläsk Får är uteslutet. Brukar köpa olika slags tuggben. De här vita eller sådana i råhud. (aldrig malda eller...
2
Svar
22
· Visningar
3 524
Senast: Fluffboll
·
Övr. Hund Någon som är hajj på det? :confused: Vill veta lite mer vad det går ut på hur det går till osv?! :crazy: Tror Ni att det skulle...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Ni kanske minns hunden som inte var rumsren? Nu har jag bott hemma hos mamma några nätter och sett vad hunden gör. Min teori är att det...
Svar
12
· Visningar
1 145
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Läste detta på zoonen.com idag och ville bara sprida det vidare. Jäkla människor som gör sådant här. Även utekatter kan ju förolyckas av...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: kpist
·
Övr. Hund Någon som vet när det startar på lördagen samt hur mycket det kostar? //a
Svar
5
· Visningar
1 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp