Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Övr. Hund Jag tycker det här med BARF låter jättebra. För flera år sedan hade jag en hund som inte tålde något hundfoder och fick då enbart...
Svar
2
· Visningar
1 351
Senast: Jadzia
·
P
Övr. Hund ni som har collie hundar är ni inte rädd att ta med dom till stallet och att dom blir smittade av rävskabb?
2
Svar
25
· Visningar
2 447
M
Övr. Hund Nu har Vera "växtvärk" igen. :( Först var det h.f nu är det v.f! Det är så tråkigt, vi som precis hade kommit igång med promenaderna...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: martina
·
G
Övr. Hund Är det gratis att åka tåg med hund? Hur mycket betalar ni för att åka buss med era hundar? Jag betalar (än så länge) inget för Selma...
2
Svar
27
· Visningar
1 837
Senast: Bebben
·
K
Övr. Hund Förstorade \"bröstvårtor\" som hanhund? Dåligt ordval kanske... ;) Jag har sett en hanhund som hade stora bröstvårtot, som hos en...
Svar
5
· Visningar
4 234
F
Övr. Hund Hur tusan hittar man \"rätt\" hanhund för parning??? Planerar att para min tik om lite mindre än ett år...eller rättare sagt inte nästa...
Svar
3
· Visningar
1 495
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund Först den vanliga http://us.f1.yahoofs.com/users/94c8f35/bc/Hundar/__sr_/Bamse+i+fot%f6ljen.jpg?ph_SqnABgMnlF5sW (Mmm, jättevanlig...
Svar
12
· Visningar
992
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund Här är hon lite större, trodde jag innan jag såg att hon snott brorsonens napp. Nästan lika stor som mamma...
Svar
16
· Visningar
1 104
Senast: KaZa
·
P
Övr. Hund eller vad säger ni :) 2 kullbröder. Gissa raserna :confused: :D
Svar
12
· Visningar
903
Senast: prince77
·
Övr. Hund som en spinoff på tråden med hur man ska lösa hundens behov när man jobbar/går i skolan etc, undrar jag; Vad gör en hundägare/uppfödare...
Svar
19
· Visningar
1 488
Senast: Grana
·
R
Övr. Hund :love: visst var hon söt nej just ja ni måste ju se henne först ska sätta in lite bilder på henne! 1...
Svar
6
· Visningar
1 274
K
Övr. Hund I olika trådar så talar man om att man går långpromenad varje kväll eller morgon. Jag jobbar ju med hundar och får höra utav hundägarna...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund 11 månader, tror ni att det är nåt "fel" på den då eller vill dom bara sälja den? Kan man när man köper hunden begära att man kan lämna...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: Qvip
·
E
Övr. Hund Den underbaraste lilla valp jag någonsin sett. Dotter till min lilla vovve Tyson, hans första avkomma i karriären som avelshane :love...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Egonson
·
U
Övr. Hund Kan man ge hundar rå strömmingfilé? Fisk rent generellt är ju bra och strömmingen är billig. Eller måste man kanske tillaga den? :confused:
Svar
6
· Visningar
3 403
Senast: Fluffboll
·
M
Övr. Hund Vår valp är snart sju månader, och jag blöter fortfarande fodret ca 30 minuter före utfodring. Misstänker att man skall sluta med detta...
Svar
12
· Visningar
13 675
Senast: Thelma
·
Övr. Hund jag hade med valpen o körde en runda inom stallet när vi var hemma i skåne i söndags och det var inte speciellt populärt :D vi gick i...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Humlan2
·
M
Övr. Hund Någon som vet om katt är känslig för giftet i Scalibor-fästinghalsbanden till hund? Kanske rent av har haft halsbandet på hunden och...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Moniq
·
Övr. Hund hur man sköter om en hund/katt på en gård.? Alltså mat/skötsel osv :p ? :crazy:
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu har en i närheten fått valpar och jag önskar mig så grymt mkt en hund.Det är min högsta dröm just nu att få en hundvän. Det finns ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 827
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp