Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad tycker ni om det? Hur har det funkat för och era hundar? Testade det för första gången idag och till min förvåning förstod hunden...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: taccotad
·
Övr. Hund I dag hadde jeg besøk av valpekjøpere,har tre stk.Jack russel terrier valper.2 av kjøperne hadde ordnet seg slik at når de er på jobb så...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Kommer ni ihåg Otto, syrrans Shiba? Han hade ju lite hyss för dig, bet och så men har blivit mycket bättre sen valpkursen. Han blir så...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Hund Jag såg en jätte gullig hund idag. efter tre boxrar är man rätt mättad på den rasen och jag letar efter nåt nytt. hunden som jag såg...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har gjort en alldeles egen hemsida! Haha Kolla gärna: http://www.dante.info.se Skriv gärna i gästboken vad ni tyckte! Eller så...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Vad är det dyrbaraste, käraste eller mest speciella era hundar/valpar förstört? En av mina lapphundar tuggade sönder en affisch... 2
Svar
28
· Visningar
1 716
·
J
Övr. Hund Sambon ringde nyss, han och leo är och badar, de är på ett ställe där det sällan el aldrig är mer än några få personer, det är stora... 2
Svar
20
· Visningar
2 188
·
K
Övr. Hund Min tik har sedan en vecka tillbaka börjat kissa och småskvätta överallt. Precis som hon gör innan löp, men hon löpte ju för sjutton för...
Svar
9
· Visningar
957
·
V
Övr. Hund ..på vad man kan aktivera en gammal schäfer med. Han orkar inte så mycket längre, så jag efterlyser främst "mindgames". :)
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund i Veras stamtavla så står det ju S+en massa nuffror som regnummer. På hennes föräldrar och bakåt står det: KCR+nuffror KCP+ -"- KCS KCN...
Svar
19
· Visningar
3 204
Senast: stranger
·
Övr. Hund eftersom det ser ut som att vi om ungefär en vecka kommer att få tillökning i familjen av en liten, röd dvärgpinscher på 10 veckor...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: ChristinA
·
R
Övr. Hund Jag skulle himla gärna vilja ha en hund men det går inte eftersom jag kommer att jobba från 9-4 sen. Hur gör ni andra? jobbar halvtid...
Svar
6
· Visningar
942
·
X
Övr. Hund Hej detärså att nästa år så ska jag skaffa en hund. och funderar febrilt på vilken ras det ska bli, tänkte höra vad ni har att säga om...
Svar
13
· Visningar
2 445
Senast: Xenox
·
Övr. Hund Hur dåligt mår egentligen hunden av att inte få lika mycket sysselsättning som rasen egentligen kräver? Tanken slog mig efter att ha...
Svar
4
· Visningar
1 662
·
Övr. Hund Hur länge har ni haft era valphagar? Det är inte på tal om att ta bort den än, då han är 9 veckor, men förr eller senare. Någon som har...
Svar
18
· Visningar
6 386
·
K
Övr. Hund vi var på picknic och jag satte ner hennes mat, 2 sek senare tjuter hon och flyger runt som en yr höna. När jag skriker -Ligg! till...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: kpist
·
Övr. Hund Här kommer lilla Totte på bild! Och igen... Och åter igen! Min sötnos! :love:
Svar
3
· Visningar
827
Senast: giowanna
·
S
Övr. Hund Någon som råkar veta på ett ungefär vilken längd på halsbandet man ska ha till en liten Golden valp (8 veckor)?
Svar
2
· Visningar
2 738
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Idag har jag ställt min wheatenvalp igen. Han blev BIR-valp och sedan BIS-valp 2! Gissa om jag är nöjd! :bump: Han var jätteduktig med...
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: Tomaten
·
Övr. Hund KaZa's Schäfer och min Grand Danois. Dom lekte inte så mycket på nära håll, min valp var lite rädd för KaZa's hund som snodde alla... 2
Svar
36
· Visningar
1 694
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka