Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund i österbybruk under pingsthelgen??
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Nebraska
·
K
Övr. Hund Nu har jag letat och letat, men hittar ingen information alls. Jag har precis gått klart en utbildning där läraren äger x antal hundar...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: JTP
·
Övr. Hund När och hur har ni börjat träna lite lätt lydnad mer era valpar? :) Vi har en liten vilding på 10 veckor (imorgon) hemma nu...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: panaccea
·
Övr. Hund Eftersom jag fortfarande inte fått tag på jobb i sommar p ga div anledningar har jag lite smått börjat fundera på att vara dagmatte...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: kpist
·
Svar
2
· Visningar
803
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Nä, inte mina! En kollega ska hjälpa sin bror att omplacera sin staffe-hane som han inte har tid med pga för mycket jobb. Hundens ägare...
Svar
10
· Visningar
1 390
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Jag vet att Fisk Fågel Fläsk Får är uteslutet. Brukar köpa olika slags tuggben. De här vita eller sådana i råhud. (aldrig malda eller...
2
Svar
22
· Visningar
3 516
Senast: Fluffboll
·
Övr. Hund Någon som är hajj på det? :confused: Vill veta lite mer vad det går ut på hur det går till osv?! :crazy: Tror Ni att det skulle...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Ni kanske minns hunden som inte var rumsren? Nu har jag bott hemma hos mamma några nätter och sett vad hunden gör. Min teori är att det...
Svar
12
· Visningar
1 144
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Läste detta på zoonen.com idag och ville bara sprida det vidare. Jäkla människor som gör sådant här. Även utekatter kan ju förolyckas av...
2
Svar
20
· Visningar
1 835
Senast: kpist
·
Övr. Hund Någon som vet när det startar på lördagen samt hur mycket det kostar? //a
Svar
5
· Visningar
1 029
B
Övr. Hund Vilka ska dit tänkte man kunde ha en liten buketräff där om inte=)
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Blobas
·
V
Övr. Hund vi föder upp hundar finsk spets samt schäfer, här är några bilder på våran rekordkull som vi fick med våran hund Cindy (valparna blir 5...
2
Svar
20
· Visningar
2 250
Senast: vide
·
Övr. Hund Tiken har börjat bli lite, lite orolig och har bytt sängplats. Velar lite fram och tillbaka om vart hon ska ligga osv. Tempen är inte...
Svar
19
· Visningar
1 010
Senast: KaZa
·
E
Övr. Hund är det någon som har nån erfarenhet uttav detta foder :confused: fick höra av en uppfödare att detta är ett mkt bra foder och hon ger...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Sony
·
C
Övr. Hund Finns det något effektivt hjälpmedel vid skälliga hundar? Har läst för och nackdelar om antskäll med citronella olja.Finns något annat...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Isis
·
Övr. Hund Har tappat pappret dumma jag, har axilur vet 10% mixtur. Nån som vet hur jag ska dosera till 4-kilos vuxen pudel? minns inte exakt :(
Svar
7
· Visningar
769
Senast: KaZa
·
G
Övr. Hund ... att ligga på mjukt underlag och sova? Jag har en border hanne som är så envis. Han vill inte ligga där jag lägger ut mjuk...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: Lindaslycka
·
Övr. Hund Kan man blanda? Vi får välja mellan pest eller kolera. Homeopatmedicinerna vi provat har läkt eksemen, men allmäntillståndet har ändå...
2
Svar
29
· Visningar
6 221
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Jag har en liten fråga som jag hoppar att nån kan svara på: jag har en gammal hund som börjar bli lite öm i bakdelen. jag funderar på...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: goamarie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp