Om och kring hundar. Moderatorer: lillebill, Hedinn

Tillgängliga prefix:

K
Övr.Hund ...när han ska umgås med löptikar kontra en som inte fått betäcka?
Svar
11
· Visningar
3 671
· **BORTTAGEN**
N
Övr.Hund Hur bär jag mig åt som hundägare när en person sparkar min hund när vi passerar varandra på en gångstig? (väg genom skogsparti) :cry...
2
Svar
28
· Visningar
2 942
· Nickan
Övr.Hund Min hund förändras verkligen när hon löper. Hon blir först och främst en vakthund som försöker skrämma allt från flugor till människor...
Svar
1
· Visningar
1 204
G
Övr.Hund Hur kan man göra för att höja hundens självförtroende och självkänsla?? Har en golden kille på 2 år. han är rädd för nya människor...
Svar
5
· Visningar
1 747
· gumman82
Övr.Hund Min lilla kille har hunnit bli nästa sex månader nu, och har förändrats en del och börjat testa lite gränser. Det största problemet är...
Svar
8
· Visningar
1 426
Övr.Hund Nu har mina föräldrar tagit hand om en border collie som ägarna inte klarade av. denna gång är det en tik, 2 år gammal som inte har fått...
Svar
6
· Visningar
1 490
F
Övr.Hund Listan kan göras lång. Har nu haft en valp nu sedan i Juni och han var lyhörd och duktig. Men nu börjar han bli trotsig... Kissar och...
2
Svar
28
· Visningar
3 690
· Nickan
Övr.Hund han är pigg och glad fortfarande, men har börjat halta när han har legat ner och ska gå dom första stegen :( Julafton 2001
Svar
8
· Visningar
1 359
· Egonson
Övr.Hund Jag har lite problem med gammeltiken. :( Hon löper nu, och det typ nästan rinner "konstant" på bakbenen på henne. Så här mkt har det...
Svar
5
· Visningar
1 174
· missPetra
D
Övr.Hund Min lilla dvärgpinscher fick diagnosen (efter urintest) diabetes i går. Nu skall hon ha insulin minst en gång varje dag. Jag blev...
Svar
4
· Visningar
2 809
Övr.Hund Jahaja... aldrig får man behålla några extrapengar för sig själv. Råkar man för en gångs skull ha någon slant extra (läs -...
Svar
3
· Visningar
1 786
· Isa_79
Övr.Hund Åh vad det är tomt hemma! Ingen som är glad när man kommer hem. Ingen som frågar om man får följa med när jag tar på mig ytterkläder...
Svar
2
· Visningar
1 478
· Dean
G
Övr.Hund Jag är på väg och ska byta foder åt min hund... ger honom nu royal högenergi. (golden kille 2 år) han är så lös i magen och har lite...
Svar
10
· Visningar
1 555
· gumman82
Övr.Hund Nu börjar vi få hundvaktsproblem. Dagis ville inte ha såna som oss, såna som bara behöver hundvakt nån gång ibland. Kan iof förstå det...
Svar
7
· Visningar
1 698
· **BORTTAGEN**
C
Övr.Hund Hur ska jag bära mig åt när min sambos tik inte låter mig komma in i mitt eget sovrum utan att försöka hoppa på mig. Hon har blivt mer...
Svar
19
· Visningar
2 059
· **BORTTAGEN**
S
Övr.Hund Våran Beardis har blivit lite knepig på sista tiden. Det är en hane på 5 år. Han vill inte gå ut !! På morron går han ut nedanför bron...
Svar
5
· Visningar
3 962
B
Övr.Hund Just nu är jag i stort bryderi, har en goldenkille som blir 10 år i februari och nu har jag hittat en knöl "därbak" på honom, ca 1 dm...
Svar
9
· Visningar
1 637
· **BORTTAGEN**
Hundträning nu ger jag snart upp! min tik e ett år å i värsta trotsåldern!! urjobbig nu asså!! och nu har hon glömt allt vi hade lärt in..sitt litt...
Svar
19
· Visningar
2 079
Övr.Hund Varför gör han så? Jag har 2 hanar en på 7år och den andra är 3.. Nu är det så att den yngre, luktar på den äldres kön och sen klapprar...
Svar
10
· Visningar
1 528
· LabeRt
Övr.Hund Är det ngn fler än jag som är nybörjare på vallning? Har köpt en tik på 1½ år, och vi har hunnit gå 2 vallkurser. Jag är helfrälst. Det...
Svar
3
· Visningar
1 558

Bukefalos

• Markerat mellan val

Dagbok, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Vad kostar en skiktröntgen?

Hästrelaterat