Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund X och Y har en bebis och en hund av lite större ras (boxer). Dom bytte dessutom bil för inte så längesen för att "få plats med allt"...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund har ni gjort någon sådan? vi ska åka till sthlm för att göra hund av min tik nästa vecka och det blir en nätt liten tur på 8-9 timmar...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: Welsh
·
Övr. Hund Min gamla tik hittade jag detta på i svansen igår, den känns son en posös klo..typ..
Svar
9
· Visningar
3 796
Senast: prince77
·
E
Övr. Hund En fråga! På skandinavium brukar det alltid finnas en firma som säljer små plåtbitar i form av hundben i olika färger där de graverar in...
Svar
17
· Visningar
3 992
Senast: ecssory
·
Övr. Hund Ja jag vill så otroligt gärna ha hund, och hänger på flera hundsidor på nätet, läser hunddiskussioner, lånar hundböcker på bibblan...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Efter en dag på Falsterboområdet måste jag återigen ställa frågan: Varför måste folk ha med sina hundar precis överallt? Idag hörde jag... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 765
Senast: Grana
·
K
Övr. Hund Den ska vara tyst och inte synas - men den ska skälla och vakta om någon kommer. Den ska vara snäll mot människor - men morra åt...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Enya
·
Övr. Hund Varför har hundar en liten hårtofs på snoppen? :confused:
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Han fyller strax 7 veckor, och väger lite över 2 kg. Han och min äldre valp (Hon är 10 månader fyllda precis) har funnit varandra... 2
Svar
29
· Visningar
1 849
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund aw, han är så söt :) helt underbar liten valp, han fyller 12 veckor idag :) alltså innebar det en resa till veterinären för att få sista...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: miffogreta
·
T
Övr. Hund Är det någon som har ett tips på ett billigare alternativ till Royal Canin maxi,fodret funkar bra till min hund men jag tycker att det... 2
Svar
33
· Visningar
5 088
Senast: Bebben
·
K
Övr. Hund www.iamscruelty.com
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Äntligen har sambon släppt till fullt ut. Nu blir det bebis .. Har varit i kontakt lite smått med en uppfödare som ev ska para nu i...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det fodret? Funderar på å testa det till min hane, men skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter av...
Svar
17
· Visningar
6 439
Senast: Jadzia
·
C
Övr. Hund Jag har suttit hundvakt nu i en vecka och idag när jag va ute så gick jag å funderade på om jag är ute tillräkligt ofta och länge. Har...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Hund Min sambo o jag har en schabrador nu som börjar bli gammal har därför börjat att fundera på ev. nästa hund. Jag skulle nog kunna tänka... 2
Svar
24
· Visningar
4 705
M
Övr. Hund ett buccas regntäcke för hundar? Behövs i deta väder då hunden är lurvig & vägrar vara inne..
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Humlan2
·
T
Övr. Hund hej alla, en liten snabb fråga här! Min tik som är dräktig, har nu 6 dagar kvar innan det är planerat att komma smått till världen...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Humlan2
·
K
Övr. Hund Inne i en bil kan det bli enormt hög temperatur och din hund kan få värmeslag så tänk på var du parkerar bilen och att solen flyttar...
Svar
11
· Visningar
1 626
Senast: QuickStar
·
M
Övr. Hund Hejsan! Har en Bichon Frisé tik på snart 8 år. För ca en månad sedan fick hon ett sår på ryggen. Jag tänkte först att det läker säkert...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18