Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Måste bara fråga er hundmänniskor. Tar ni språngavgift vid parning på era hanar och sedan "levande valp-avgift"?? eller hur fungerar...
Svar
9
· Visningar
2 130
Senast: Yaz
·
M
Övr. Hund Och min valp på 11 veckor han kissar på sina grejor också. Jag har hört att hundar inte gör ifrån sig där dem sover? Jag tycker att det...
Svar
5
· Visningar
5 179
Senast: litania
·
Övr. Hund nu har en av min stackars hunds klor pajat totalt, hela ovansidan på klon "saknas" och det går en djup spricka långt upp i klon. så vi...
Svar
12
· Visningar
3 742
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Är det någon som har någon erfarenhet av dessa hundar? De är så söta, vill ha en i framtiden. :love: :idea: Är det sant att hundar med...
Svar
11
· Visningar
3 094
Senast: Jadzia
·
I
Övr. Hund vår hund har haft rodnad hud å exem nu i ett halvår snart..gått med tratt under den tiden...;( varit till veterinären flera ggr..gått...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: Blues
·
Övr. Hund Min lilla herre här hemma har hittat på en ny sport - tugga sönder pennor. Han vet så himla väl att han inte får - han skäms som en...
Svar
2
· Visningar
3 693
Senast: JennyF
·
M
Övr. Hund är det någon som vet om man kan använda en 10 årig hanhund ( schäfer) vid parning, han har inte parat tidigare, men är fullt frisk och...
Svar
9
· Visningar
10 544
Senast: Zoya
·
C
Övr. Hund Är det någon som har en Cavalier King Charles Spaniel? Jag tycker att de är såååå söta och funderar på att skaffa en i framtiden. :love...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Curly
·
V
Övr. Hund Jag red förbi en skjuten Dobbermann idag . Jag hörde ett skott från grannen och undrade va sjutton som jagas nu...grisarna är lixom...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Isis
·
B
Övr. Hund Just nu blöter vi fodret till våran valp på 3månader. Vi låter det svälla i ca. 1 h. Men jag är lite fundersam :crazy: Fick tips att man...
Svar
6
· Visningar
2 561
Senast: pixie
·
B
Övr. Hund Hur långa promenader kan man gå med en 3 månaders valp? Han är hur överaktiv som hällst och det enda som lugnar ner honom är när vi... 2
Svar
24
· Visningar
14 953
Senast: blondi3958
·
S
Övr. Hund Någon här som har haft problem med mjällskabb på sin hund? Min hund har under långtid haft problem med mjäll och irriterad hud. Ofta...
Svar
3
· Visningar
3 850
Senast: saltakatten
·
Övr. Hund För första gången i mitt liv som hundägare har jag stött på en hund som fryser så mycket att det blir en plåga för henne att gå ut :( Så...
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: litania
·
C
Övr. Hund Har ni någonsin hört talas om att en svullnad är för hård för att de ska våga operera? Det var vad vi fick till svar i fredags när de...
Svar
9
· Visningar
2 041
Senast: crazy
·
K
Övr. Hund HUND3 ? Ska gå första steget i mars. Är så nyfiken!!!
Svar
8
· Visningar
1 090
·
Övr. Hund Har länge gått och funderat på att köpa mig en westie och tänkte nu höra om det finns någon här som är stolt ägare till en..? Vill gärna...
Svar
17
· Visningar
10 202
Senast: egwyne
·
E
Övr. Hund Är det någon här som har en noga uträknad foderstat till sin hund? Altså har uträknat hundens dagliga behov. Bara en fundering :) :D...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: Egonson
·
I
Övr. Hund I höstas fick jag ta över en dobermann som inte har haft det lätt i livet. Han har blivit använd som hackkyckling av hans fd ägares...
Svar
7
· Visningar
838
Senast: Isis
·
Övr. Hund ...gick vi i går! ca 50-60 m långt, 15 min gammalt och älskade bollen som slut. i brist på bättre ställen var vi på s:t hans backar, ett...
Svar
13
· Visningar
1 076
·
C
Övr. Hund Har en valp på 16 v som har underbett. Detta underbett har kommit under de senaste veckorna, var inte där när vi köpte henne vid 8 v...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II