Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa har en rottis/dobbermann hane som har haft öronproblem i ca 1½ mån har vart till vet 4 gångar och fått örondroppar. Men nu sist va jag...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: miamiSwing
·
Hundhälsa Ja, nu börjar jag faktiskt bli lite orolig för en av mina hundar. Det har pågått i några dagar och jag trodde att det skulle ge med...
Svar
5
· Visningar
3 167
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa Loka har precis rest sig från sin bean-bag och under låg en stor kisspöl, hon verkar inte ha märkt nåt och det var väl inte så farligt...
Svar
16
· Visningar
19 769
Senast: Marna
·
Hundhälsa Uno har fått endel tandsten och tänkte ta och boka tid för att ta bort det. Hörde med min favoritveterinär här i stan han skulle göra...
Svar
18
· Visningar
7 843
Senast: Supernova1
·
Hundhälsa Lilla skrället har lyckats tugga upp 3 av de första stygnen mot frambenen så att säga, från sin kastrering. Det har gått 5 dagar och är...
Svar
3
· Visningar
2 124
Hundhälsa I dagarna kommer mina bocker (har inga som helst mojligheter att kora till kursutbud, sa det ar bocker o filmer o tips o goda rad fran...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Smygande, nästan omärkligt har vår dv.schnauzer förändrats de senaste sex månaderna. Tidigare har han alltid haft en skål mat framme...
2
Svar
22
· Visningar
3 334
M
Hundhälsa Jo, då är det så att våran hund har ''dragit in luft'' genom nosen ett antal gånger under dom senaste månaderna. Vi tänkte väl inte så...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: moix
·
Hundhälsa ...tiiidigt imorse var min lilla tik lite orolig o vankade ut till köket, jag tänkte att hon kanske ville ha vatten så jag gick upp o...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: minimal
·
Hundhälsa Som väntat har nu min lilla fröken börjat löpa. Hur länge varade era tikars första löp? Hur var de under och efter löpet? Jag är...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Luxus
·
Hundhälsa Nagra av er har kanske minns oss - jag och min laskiga rottweilervalp :P Tack vare alla goda rad pa buke sa blev det tilltankta...
Svar
19
· Visningar
2 583
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Lite generellt, vad anser ni som att "vara hård" mot sin hund? Tycker ni det är bra metod att vara hård? Sen får man väl tolka hård...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 053
Senast: YorkWann
·
D
Hundhälsa Börjar med lite bakgrundsinfo: I April förra året skaffade jag min första hund, en blandras Hälleforshund/Gråhund/Jämthund, eftersom...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Danieln
·
L
Hundhälsa Hej! Först vill jag bara säga att jag har planer på att ringa veterinär men har inte gjort det för annat folk har sagt att jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: LillJay
·
Hundhälsa Ska kastrera min lilltjej på måndag och funderar lite på hur lång tid det kommer att ta innan hon kan startas igen. Vet. menade först...
2
Svar
29
· Visningar
6 014
Senast: Bebben
·
T
Hundhälsa hej min tik har nyligen löpt men har slutat och kom därför hem igen till mej och min hanhund "okastrerad" och hon e duschad flera gånger...
Svar
15
· Visningar
1 362
Hundhälsa Har knappt sovit efter nattens jobbpass - idag ska unge herr Weim röntgas och jag är toknervös. Jag har skjutit på det i en halv evighet...
2
Svar
35
· Visningar
2 690
Senast: Nenyah
·
D
Hundhälsa Vet inte om det här ligger rätt nu, men får väl flytta på den i så fall ;) Min snart 3åriga sheltietik är otroligt fet! Hon väger 13kg...
Svar
16
· Visningar
2 472
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Lilltjejen ska kastreras imorgon vid tolv, men kom på att jag faktiskt inte vet om hon får äta innan eller ej :crazy:. Någon här som vet?
Svar
2
· Visningar
817
J
Hundhälsa Fick lämna min hund för övernattning och vidare kontroll i Uppsala idag när jag var in med henne... Hon spydde massvis imorse, och när...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Hjalti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp